• Anonym (Undrar)

Blev jättebesviken

Hej ! Jag kom på min sambo med att runka i duschen går. Jag blev ledsen o besviken. Trodde inte han höll på me sånt, trodde han kom till mig när han ville bli tillfredställd. Undrar om de är mig de är fel på ? har jag *rätt* o bli sur på honom ? eller överhuvudtaget ifrägasätta ?

• Svar på tråden Blev jättebesviken
  • Anonym

ser inte problemet. om han skulle komma på dej o han blir arg o ledsen,skulle då du tycka att ha nhar rätt o bli arg på dej??

• Anonym (Prata?)

Är det inte bättre att du pratar med honom om det, så du kan försäkra dig om att han inte väljer handen "istället" för dig (vilket med största sannolikhet är fallet)?

Med kommunikation kan man komma långt!

• Milton x

Ibland behöver man vara för sig själv en stund =)

• Terryleene

Nej, jag tycker inte du har "rätt" att bli sur på honom.  Om han har sagt att han inte runkar kan du ju bli lite sur för att han ljuger, men hans runkande har du inte med att göra.

• Anonym (Undrar)

¨Hur kan de va så mycke skönare me sin hand i stället för att ha sex ?? Kan inte riktigt förstå de :S

• Nicke

Oj, vem skrev att det var skönare?
    Vad har jag missat?

Anonym (Undrar) skrev 2007-04-04 17:33:54 följande:
    ¨Hur kan de va så mycke skönare me sin hand i stället för att ha sex ?? Kan inte riktigt förstå de :S
  • Anonym (Undrar)

anonym, skerv att han troligtvis väljer handen i stället för att vara med mig.

• Tinkerbellan

Fan vad jag hade blivit glad om min sambo gjort det...

• CUFC

Skönare och skönare det är väl ingen som påstått...
    Det är dock behändigt att kunna dra av en jävel nångång då och då... Om han skulle springa och tigga om det hos dig varje gång han kände för en liten snabbtrallning skulle du klaga i en annan tråd om att han kräver så mycket av dig.
    Man runkar av olika anledningar, avslappning, tidsfördriv, skönt eller bara ett sug efter det precis samma som för tjejer.

Svar på tråden Blev jättebesviken