• Anonym (Undrar)

Blev jättebesviken

Hej ! Jag kom på min sambo med att runka i duschen går. Jag blev ledsen o besviken. Trodde inte han höll på me sånt, trodde han kom till mig när han ville bli tillfredställd. Undrar om de är mig de är fel på ? har jag *rätt* o bli sur på honom ? eller överhuvudtaget ifrägasätta ?

• Svar på tråden Blev jättebesviken
  • Anonym

Men vilken planet kommer du från?????? ALLA killar runkar!! Och faktum är att de allra flesta flickor onanerar också, även när man har ett förhållande! What´s the big deal?? Jag och min kille hyrsar inte överhuvudtaget med det - vi berättar tom för varann att vi onanerat! Vad är problemet??

• Patsy Dee

alla onanerar väl?
    det är väl skönt att kunna va sig själv för en liten stund....=)

prata med honom om det, men döm inte ut honom. ibland vill man bara ha det skönt med sig själv.

• vintervken

de är helt naturligt att killar gör de.
    men dom är inte själv kan ja lova!
    jätte skönt att fixa själv nångång.
    såg nyss porrfilm å tog fram lite leksaker..=)

• Nymne

det är en annan sak än sex och helt normalt någon gång ibland också hos killar med ett tillfredställande sexliv, som jag har förstått det.

• Anonym

Är väl inget konstigt alls. Brukar själv onanera när inte min kille är hemma. Härligt att kunna ha det skänt på egen hand också ibland. Bra att kunna öva på nya saker.

• Anonym (tjej*)

Jag onanerar ofta, inte för att jag inte vill ha sex med sambon utan för att det är skönt och avslappnande helt enkelt eller för att jag är kåt och sambon inte är hemma. Jag onanerar inte istället för att ha sex utan det är för mig två skillda saker och även om vi har sex ofta så onanerar jag ändå. Just nu gör jag det mäst i brist på sex dock men då räcker det inte till.
    Så oroa dig inte för att han onanerar han gör det antagligen inte istället för att ha sex med dig utan ser det som två helt skilda saker. De flästa onanerar som komplement till sexet och inte istället för sex. Så jag tror inte att han valde bort dig då han antagligen inte var sugen på att ha sex alls just då, hade han varit sugen på sex hade han säkert kommit till dig istället för som sagt att onanera istället för att ha sex räcker inte till, är det sex man är sugen på är onanin otillräcklig.

• Zocute

Det har inte med dig att göra, han ville ha det lite skönt själv, inge konstigt med det ju...

Han kanske inte ens hade tänkt göra det när han gick in, men tänkte på dig o nåt mys ni hade haft för ett tag sen, så blev han sugen och ville göra det NU!

Skoja om det istället...

• Anonym (Sexolog)

Alla människor bör ha två sexliv. Ett med sin partner och ett för sig själv.

• Anonym (?)

Hallå! Nu protesterar jag! Jag skulle känns som du! Vi håller sånt tillsammans. Måtte vi vara unika om man se ovan..

• CUFC

Geeesss vad är detta kontrolbehov? vad gör det om han runkar? varför varför varför är det så hemskt? Det är nog det mest maktsucktandet som jag hört på länge. fy fan

Svar på tråden Blev jättebesviken