• Anonym (Undrar)

Blev jättebesviken

Hej ! Jag kom på min sambo med att runka i duschen går. Jag blev ledsen o besviken. Trodde inte han höll på me sånt, trodde han kom till mig när han ville bli tillfredställd. Undrar om de är mig de är fel på ? har jag *rätt* o bli sur på honom ? eller överhuvudtaget ifrägasätta ?

• Svar på tråden Blev jättebesviken
  • Carrsingen

Förstår inte vad det är som är så hemskt med en runkade pojkvän? Att ta en god vän i hand är helt ok i mina ögon, jag har aldrig ens tänkt tanken att ifrågasätta det, för mig är det en självklarhet att min kille gör ibland..

• Anonym (en tjej)

jag skulle inte bli ett duggg sur, snarare upphetsad. Hoppa in i ducshen med honom och avsluta det han påbörjade! Klart man måste få mysa med sig själv! Hade nyss en trevlig stund för mig själv. Det betyder ju nte att han inte tänder på dig. Prata med honom om det stör dig och kom fram till någonting bra.

• Tonx

Men det är väl klart att man ska få onanera!
    Vem hade han först, dig eller handen?

Nova 051008
  • Anonym (Undrar)

Är de verkligen så att ALLA killar runkar ???

• xal

Det är inte bara en hand, det är en hel relation.

Det är BRA att min man tillfredsställer sig själv, i synnerhet eftersom jag inte kan eller har lust att ha sex varje dag i månaden. Jag ser hellre att han runkar i duschen än att han går omkring och är tjurig för något han inte fått utlopp för.

Dessutom; skulle han misstycka till MIN onani skulle han skickas på dörr'n utan pardon. Det finns somligt man bara inte lägger sig i.

• Anonym (Undrar)

Men behöver man som kille *tömma* varje dag ??

• Anonym (ok)

min kille runkar oxå...och jag låter honom göra det om han vill...då kanske han inte är sugen på att ha just sex...det enda som jag kräver det är att han inte ljuger om jag frågar och jag blir inte heller arg....
    hur länge har ni varit ihop då??

• Anonym

Jag tror alla killar har olika behov, en del behöver tömma sig några gånger i veckan för att må bra. min kille säger att det gör ont på honom om det går för lång tid utan tömning på ett eller annat sätt. vi har oftast sex tre/fyra gånger per vecka och då behöver han inte runka på egen hand. men om jag har mens så tar han hand om det själv.

• Anonym (ok)

visst äre skönt att dom gör det själva när man har lingonveckan.. jag tycker det är underbart...hehe

• Anonym (Undrar)

Vi har varit tillsammans i 2 år. Jag har 2 barn sen innan, o vi har ett gemensammat barn. Det som sårade mig mest är att han hellre går in i duschen o runkar utan att ens fråga mig om vi ska ha sex, när jag är hemma. jag va utanför dörren o städade liksom :S

Svar på tråden Blev jättebesviken