• Anonym (Undrar)

Blev jättebesviken

Hej ! Jag kom på min sambo med att runka i duschen går. Jag blev ledsen o besviken. Trodde inte han höll på me sånt, trodde han kom till mig när han ville bli tillfredställd. Undrar om de är mig de är fel på ? har jag *rätt* o bli sur på honom ? eller överhuvudtaget ifrägasätta ?

• Svar på tråden Blev jättebesviken
  • Madida

Varför hänger du upp dig på det? Att han runkar beror inte på att det skulle vara något fel på dig! Min sambo runkar ibland och jag tillfredställer absolut mig själv ibland.

Så oroa dig inte!

• Bure

Tycker som de flesta ovan - du har ingen rätt att vara sur och du ska absolut inte vara besviken på honom! Vet inte hur ni har det i övrigt, men ibland tycker han förmodligen att det är enklast så + det kan ju vara nedstressande.

Menar du helt ärligt att du inte trodde att han onanerade?! Det kan väl snarare tända en själv vid rätt tillfälle + jag hoppas att du inte sa något anklagande till honom! Jag tycker verkligen inte att han ska behöva skämmas och/eller smussla med sin onani!

• Toviz

min sambo runkar när jag inte är hemma det vet jag för jag frågar honom om han brukar runka när jag inte är där eller om vi har mindre sex ibland jag säger bara att han får det dom måste också få ut sina behov precis som vi bättre än att dom är otrogna eller hur? mvh

• Madida

Varför skriver så många "Bättre att han runkar än att han är otrogen"??!!!
    Vad har det med saken att göra lixom?

Jag tycker det är helt okej om att min sambo runkar ibland, men om jag inte hade tyckt det - skulle jag då vara beredd på att han skulle kunna vara otrogen..bara för det?

• Jacqueline

man hade nog blivit lite chockad iallafall..men inte sur direkt.
    hade nog kläckt ur mig något som "lek inte för mycke för de ska räcka till mig med" och klätt av mig naken och sprungit in i sängen hahah...*skämtåsido*

• Ciceli

Chockad?! Men snälla ni ... ordet chock används lite för ofta, kolla bara kvällstidningarns rubriker .....

Är helt övertygad om att de flesta onanerar, fastän man har ett förhållande.

Onani har ju oftast inte alls med sex att göra, för en del är det rent avslappande, nåt man gör för att stressa ner.

• Jacqueline
    Ciceli skrev 2007-04-02 14:18:21 följande:
    Chockad?! Men snälla ni ... ordet chock används lite för ofta, kolla bara kvällstidningarns rubriker ..... Är helt övertygad om att de flesta onanerar, fastän man har ett förhållande. Onani har ju oftast inte alls med sex att göra, för en del är det rent avslappande, nåt man gör för att stressa ner.
    jaja chockd va väl fel ordval då..men lite överaskad då??
  • antitanten

Helt normalt att killar/män onanerar. Mycket vanligare än att tjejer gör det antagligen.
    Se det inte som ett nederlag- utan tvärtom.
    Var glad att han inte väljer att gå någon annanstans med att korrigera sin erektion.

Killar måste tömma sin säd ofta. Så är det bara. En fysiologisk sak mer än en psykologisk.

• antitanten

Vad värre vore, om din man gick upp på natten o kollade på porrfilm.

Då skulle nog jag reagerat en aning o undrat varför ....

• Ciceli

Jacqueline: Äsch, välj vilka ord du vill Jag tänkte bara att i bland kanske man kan vara lite sparsam med just orden kris, chock, katastrof - om det kommer ett tillfälle då man verkligen måste ta till de orden.

Men, men, jag vill nog mest få fram till TS att hon ska försöka ta det lite lugnt. Vara varsam med uttryck som: är det mig det är fel på, har jag rätt att bli sur på honom, ska jag ifrågasätta?

Tror det är viktigt att man får ha ett privatliv, även om man är i ett förhållande. Och som sagt, onani är väldigt sällan sexrelaterat. Jag gör det Min sambo gör det Men vi har även sex!

Svar på tråden Blev jättebesviken