• Anonym (Undrar)

Blev jättebesviken

Hej ! Jag kom på min sambo med att runka i duschen går. Jag blev ledsen o besviken. Trodde inte han höll på me sånt, trodde han kom till mig när han ville bli tillfredställd. Undrar om de är mig de är fel på ? har jag *rätt* o bli sur på honom ? eller överhuvudtaget ifrägasätta ?

• Svar på tråden Blev jättebesviken
  • Anonym

Hade känt precis som du och hoppas att gubben inte håller på med aånt, och nej alla håller inte på, det kan man ju knappast påstå.

• Anonym (Undrar)

Kul att nån hade kännt som jag i alla fall. Man känner sig en aning ovanlig här.

• Anonym

Men vafan killar måste ju lätta på *trycket*

• Anonym

Tycker inte att du ska känna så att han inte vill ha sex med dig eller så. han kanske tycker det är skönt att onanera. Och inte tror jag att han gör det för att *slippa* ha sex med dig.

• Anonym (Undrar)

men vi har ju sex 4-5ggr i veckan. Så de räcker inte för o lätta på trycket eller ??? onanerar killar varje dag då ?? konstigt att jag aldrig *kommit på* honom innan då.

• Anonym (??)

Herregud! Tar du aldrig på dig själv? Menar du att du vill ha en runkfri kille. Jag tror faktiskt inte att såna finns.

• R Mutt

Alltså det här handlar väl inte om att "killar" är på något särskilt vis. Det handlar om att onani och samlag är två skilda saker. Som äpplen och päron. Man gör inte det ena "istället" för det andra.

Jag (tjej) har ibland lust att vara med min partner och ibland lust att vara med mig själv. Problemet för er är väl att du själv inte har någon levande egen sexualitet och därför har svårt att relatera till hans. Det är väl inte hans fel?

• Anonym (roligt)

onanerar inte du? klart han ska han få göra det.

• Anonym

har ni sex 4-5 ggr i veckan så ska du ju absolut inte känna att du är otilltäcklig eller så..
    Endel njuter helt enkelt av att onanera.
    jag gör det själv o inte gör jag det för att jag inte vill ha sex med sambon. jag gör det för att jag vet inte riktigt få en snabb orgasm.

• TrailerTrash

Alla runkar väl nångång eller dom flesta iallafall..Inge konstigt med det..

Svar på tråden Blev jättebesviken