• Anonym (Undrar)

Blev jättebesviken

Hej ! Jag kom på min sambo med att runka i duschen går. Jag blev ledsen o besviken. Trodde inte han höll på me sånt, trodde han kom till mig när han ville bli tillfredställd. Undrar om de är mig de är fel på ? har jag *rätt* o bli sur på honom ? eller överhuvudtaget ifrägasätta ?

• Svar på tråden Blev jättebesviken
  • becky J

Jag tycker inte du ska skuldbelägga din kille för att han runkar i duschen. Jag skulle gissa att varenda kille du varit tillsammans med (och de jag varit tillsammans med också, killar generellt helt enkelt!) faktiskt gör det regelbundet.
    Det är ingenting att bli ledsen över, det betyder inte att han älskar dig mindre eller att han är mindre tänd på dig heller!

• cissi 81

Ok, jag har inte orkat läsa hela tråden, men TS det är helt normalt att onanera... Spelar ingen roll hur mycket man älskar någon och tänder på den personen, det är två skilda saker. ibland är man jättesugen på att ha sex med sin partner och ibland vill man bara vara ifred med sina fantasier och sig själv. Det konkurrerar inte med varandra! Och personligen tror jag att lust föder lust, ju mer man onanerar och ju mer man har sex med sin partner ju mer lust har man!

• Anonym (tjej)

jag vet att min sambo gör det ibalnd o det stör mig absolut inte! behöver han mer än vad ja kan ge honom så får han ju sköta det själv, det gör jag med

• WhiteTrash

Kan bara hålla med dom flesta här i tråden. Det är helt normalt.
    Min sambo har runkat i duschen fastän jag varit hemma. Inte är det något att hetsa upp sig över. Själv har man också onanerat fastän han funnits tillhands.

• Lobos mágicos
    Anonym (Undrar) skrev 2007-04-25 22:48:57 följande:
    jag tycker inte att de är normalt att min kille går in i duschen o runkar när jag är hemma. Då e fan nånting fel alltså !
    Varför skulle det vara så hemskt? Ibland orkar man inte ha sex utan bara vill lätta på trycket. Det gör både jag och min man trots att den andre är hemma.
  • Anonym (Pumkin)

Jag skulle tycka att min man var "onormal" om han aldrig runkade!Jag tillfredsställer mig själv emellanåt och varför skulle inte han kunna göra det oxå???Det handlar inte om att vi älskar varandra mindre för det utan om "att lätta på trycket"!!

• Anonym (avslappnad)

Hej TS! Jag har inte läst alla svar, så någon kanske redan sagt detta. Jag tänkte också som du förut, att varför ska han onanera i duschen när jag finns här hemma och gärna hjälper till? MEN- jag har insett att onani inte alltid behöver vara sexuellt. onani gör så att man blir avslappnad, mindre stressad etc. Att han onanerar behöver inte betyda att han är tok-kåt. Även om det känns som att du ändå hellre hjälper honom - så kan det vara så att det går snabbast att ta hand om ensam. Han kanske inte vill ha sex just då, och den möjligheten ökar ju om du kommer och vill hjälpa till. Hoppas du förstår vad jag menar, det blev lite rörigt.

• Anonym (hoppas)

Jag hoppas att min sambo runkar lite här och där.
    Jag onanerar när jag behöver. Inte alltid för att jag är kåt, utan för att jag bara får lust....
    Det är som sagt hälsosamt och man har rätt att sköta om sig själv.

Det är inte alltid man orkar engagera sig i den andre. Orkar inte ge e nmassa, vill bara få utlösning och sedan somna.

Har du verkligen aldrig kännt så ts?
    Isåfall är det du som är annorlunda och INTE din kille.

• Fred

vafan menar du allvar TS?

låter som ett skämt hela inlägget?

varför skulle han inte "få" runka för dig? det har du ingen rättighet att ha någon åsikt om. och så skäller du på honom om det?? hehe ja du, bra upplägg för ett förhållande, kan bara gissa hur din kille känner sig och vad han tänker om dig nu.

• Anonym

Jag tror att TS är en osäker person med svag självkänsla. Om du älskar honom så låt honom runka för tusan! Det handlar mest troligt inte om att du inte duger åt honom utan han kanske tycker det är skönt att runka!

Svar på tråden Blev jättebesviken