Downs syndrom
Om ni fick välja ett barn, antingen utan downs syndrom, eller med downs syndrom.
Det utan kommer då vara helt friskt, inga syndrom, inga sjukdomar.
Det med kommer ha downs syndrom.
Vilket barn väljer ni?
Om ni fick välja ett barn, antingen utan downs syndrom, eller med downs syndrom.
Det utan kommer då vara helt friskt, inga syndrom, inga sjukdomar.
Det med kommer ha downs syndrom.
Vilket barn väljer ni?
Här går det hett till...jag har bara en vanlig fråga som egentiligen inte har med tråden att göra...men någon skrev här inne om att vissa har låsta sidor.Kan man låsa sin sida? o hur gör man det o varför gör man det egentligen?
Menar du att adoptera eller?
om man ska välja? ja men då väljer jag ett barn som inte har downs syndrom, blå ägon och lite smålockigt hår med inslag av rött. fräknar oxå det är gulligt, och sen gärna att det blir ett smart barn som går långt med utbildning oh karriär.
nääää, fel, fel fel!!!
det blir som det blir varför spekulera?
Jag skulle välja ett det barnet utan DS, varför skulle jag välja det andra om jag hade valmöjligheten att välja det utan DS?
Skulle jag däremot föda ett barn med DS skulle nog valet inte vara fullt så enkelt, eller om jag under graviditeten fick veta att barnet har DS.
men står jag med två barn framför mig, ett utan DS och ett med DS skulle jag tveklöst välja barnet utan DS.
Jag skulle välja ett barn med Downs syndrom om valet stod mellan ett barn med DS och inget barn alls.