*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
A lie tack för länken
Vonkis kul att besöket hos bm gick bra.
jag kör yoga här hemma till en dvd
och det funkar faktiskt!
Idag fick jag panik hadde tänkt mig gå på gravid vattengympa i morgon men det finns inte en chans att jag kommer i baddräkten. en detalj jag glömt.... försökte beställa en från h&m, men de kommer inte förrn i slutet av maj.så det var ju lönlösts.ihhh...
har ni tips på vart man kan köpa en för ett rimligt pris..eller är det helt tokigt att gå på vattengympan i tvådelad-bikini lite bredare modell???iiihhh.
triump: Jag köpte en mammabaddräkt på Lindex förra veckan (229 kr). Fast flera på vattengympan har bikini så det går ju bra det med.
Har du provat baddräkten? Jag vet att jag kunde ha min även fast jag blev stor som ett hus. De är ju ganska töjbara. Ta annars bikini. En av fördelarna med vattengympan är ju att alla är stora... Jag kommer inte hinna gå på ngn vatten gympa och det är verkligen en sorg. Det var så skönt!
triump: det är väll klart du kan ha bikini
jag funderar på att köpa nån billig bikini underdel och sen anväda nån skön sporttopp till simning eller vattengympa, för jag kommer inte hitta sås tora bikiniöverdelar är jag rädd för...*s*
Nu så är man hemma...lååång dag. I dag blev det i alla fall simning av *nöjd* Sen har jag varit med mina 10 ettatjejer på Prinsessutställningen på Livrustkammaren...Ni som går hemma och boar er..om ni får en stund över*flinar* så besök den...Gratis och jättesöt=) om inte så kan man knalla dit med vagnen sen..håller på till i September...
Kan säga att jag inte kan hålla barnens tempo längre - vilket de tycker är storskönt...
Jag rek. bikini - jag har ff samma bikinibyxor som jag hade i somras när jag simmar - nemas problemas..Och sen en överdel jag fått av en kollega som faktiskt är 40. Har även investerat i en adidas bikini i en storlek större...
Triump: Du ska på Feelgood vatten gympa..*hehe* Glöm inte att du måste ha en liten käck bad/duschmössa på dig...du köper den där du betalar... Alla måste ha en sån ..så alla som går på pass där ser ut som de kommer fårn samma planet=)!!!!
Vonkis: Jag kommer nog inte spräcka nån 100 kilosgräns..men kommer helt klart gå över 20kg upp... Men vi får väl ta våra vagnar och trotsa tuben och GÅ in till stan*hehe* Då kommer vi i form i gen...eller vas säger du?
Jag börjar få sparkar som gör riktigt ont! Det är en våldsam typ det här... tryckte just tillbaka ngt som verkligen inte kom överrens med sitt levnadsutrymme
missisola: låter perfekt!! jag längtar redan tills bebben är ute och promenaderna med vagnen kan börja, älskar ju att ta långbromenader så det ska vi absolut göra
och vi föder ju verkligen i rätt tid för det kommer bli skönt att avsluta med en filt på en gräsmatta med lite picknick efter en prommis
Vonkis: Självklart Sickan=) och belöna sig med en TipTop(eller annan glass)
Ny magbild... v 32 och typ 63 dagar kvar *wow* Det händer saker!!!