• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Mowglie

God morron! nu är man vaken igen är ju så trött så jag inte riktigt vet vad jag ska ta vägen men,men sova får man väl göra när barnet är ca 7-8 år eller... Nu har jag prövat på att vara på stan nästan en heldag och måste säga till min förvåning att det gick BRA! Klart helt slut var jag ju efter åt, men det va ju jätte skoj att se lite folk igen

Nu har ja börjat med min/"Mowglie´s" scrap book och måste säga att det är super kul att hålla på med! måste ner till stan en sväng idag med för att komplitera lite saker ( men det blir ingen heldag) Om ni vill kolla så har jag lagt in framsidan på scrap booken i mitt bildgalleri.

Meh: att du skulle vara så gullig och kicka ner solen idag redan blev en glad överraskning

Idag ska jag till läkare och prata om min förlossning! Hur nervös är man inte! och hur vet man att man väljer rätt osv...osv... Nej det här är nog det svåraste beslut jag någonsin måste ta, känns som jag är lika skraj för alla slags förlossningar `Å önskade verkligen att jag bara kunde hoppa den här biten, men man ska ju tänka positivt så det blir väl bra hur det en blir

`Å vad skönt att höra att det inte är bara vi skom måste åka och storhandla snart, vi har inte köpt varken säng,skötbord,bärseler och tja allt annnat vesäntligt man måste ha till bebben jag tror bara att jag har inhandlat det som är roligt typ som gossedjur, söta små kläder och saker att pyssla med. Men desto roligare att få shoppa loss på riktigt sedan, men vi måste bara renovera klart i vårat sovrum först

• triump

Godmorgon tjejjer

Jag önskar så att solen skall skina idag vill fixa på balkongen. igår var jag ute och gick på kvällen, med foglossningar och allt men visst kändes det bra att få upp lite flås.

missisola springer genast iväg och kikar på de nya magbilderna. va behöver man badmössa...skall bli spännande och gå dit nu i veckan.

mowglie lycka till med läkarbesöket och förlossnings nervositeten

• Mowglie

missisola: du har verkligen en fin mage!, hi,hi och den lär lu växa på mer!

Triump: härligt att du kom iväg på en promenad, det brtyder verkligen sååååå mycket tt få komma ut lite, men det där med att få upp lite flås så behövs inte många steg

• triump

ps jag tror jag skall köra med bikinin, trots allt. och tack för alla tips. så kan man spara pengen till bebis grejjor .
    nästa vecka blir det en tur till ikea för att köpa spjälsäng.

missisola visst har det hänt en del med magen nu.

Vonkis även här stiger kilorna i rasande fart. får verkligen promenixa efter bf.

• triump

mowglie nä det behövs inte så många steg, och det braiga med att gå på kvällen är att får man super ont så är det bara att gå och lägga sig. och läka ihop till nästa dag.
    vad mysigt att ni har så mycket shoppande kvar.

• ickelpicka

Godmorgon tjejer!

Hemma nu för andra veckan, semester är inte så dumt. Har dock inte vant mig vid inga måsten än, det är nog det svåraste. Dagen efter ledigheten började blev jag superförkyld och har varit alldeles kass och trött sedan dess. Det visade sig vid senaste bm-besöket att mitt hb sjunkit som en sten efter att ha varit på topp hela grav. Har fått till nästa besök på mig att höja värdet för att slippa tabletter. Känns motigt kan jag lova! Det roligaste just nu är att jag idag klockar 32 fulla veckor, slutet börjar skönjas...

• triump

ickelpicka. det är typiskt att bli förkyld när man går på ledighet. har du tagit semester fram till bf.

• ickelpicka

Triump - visst är det typiskt! Tror det är sånt som händer oss alla, så fort man får möjlighet att slappna av ordentligt så anfaller alla baciller i hela världen.

Har semester hela april, sedan går mitt vikariat ut, så jag kommer vara arbetssökande sista månaden innan bf.

• triump

ickelpicka det låter ju toppen jag tror att ju mer man vänjer sig vid själva ledigheten så får man dagarna att gå. själv är jag sjukskriven till slutet av aprill och därefter halvtid..

vet ännu inte om jag kommer att fixa halvtids arbete men vi får se. pratade just med chefen och känner lite i maggropen att uch!! vill börja koppla av från yrkeslivet, att få till ett bra avslut innan det är dags.

• meh

Godmorgon tjejer

Mowglie - så solen kom fram? Vad bra . Om det är för lite så kan jag ta med mig lite till, när jag flyger ner nästa fredag
    Lycka till hos läkaren idag, det går säkert jättebra.

Missisola - magen växer ser jag, vad kul

Nu ska jag åka iväg till frissan och se om jag kan få till en frisyr

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D