• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • lill linda 82

Gomorron!
    Vilket underbart väder vi har här i Östersund idag! Inte många moln på himlen inte!

Mowglie: Lycka till! Det ordnar sig nog till slut, folk har fött barn i alla tider, alla är nog lite rädda på ett eller annat vis skulle jag tro.

Meh: Spännande med ny frisyr, du får ta kort sen o visa hur det blev!

• Mowglie

Meh: inte för att klaga men jag tror att du nog får ta med solen på allvar nästa vecka, för den verkar lite blyg nu när timmarna på morronen har gått Lycka till hos frissan, blir du inte nöjd så får du komma till mig så ska jag fixa till det! Varför inte en hel förändring med hår och makeup? jag är ju både frisör och makeup Artist synd att jag är sjukskriven nu annars hade du ju kunnat komma förbi på NK så hade jag ju fixat allt på plats

• Mowglie

Tack för all uppmuntran inför läkarbesöket, nu ska jag piffa till mig så jag inte skrämmer den stackars läkaren Men jag är otroligt nervös nu Men samtidigt skulle det ju vara kul om hon skickade mig på ul så jag får se bebben igen

Åter kommer senare när jag kommer hem.
    Ha den underbar dag isolen nu, (hi som har den :-8))
    Kramis/ L

• lill linda 82

Mowglie: O det säger du nu?? Fasen vad skoj det lät! Saknar mitt flerfärgade hår.. Hur skoj som helst o sätta sig hos frissan o dom får göra precis vad dom vill.. Ena gången blir inte den andra lik.

• Mowglie

Hi,hi vad det är svårt att silita sig, nu kommer jag att få det stressigt som vanligt men det är ju så kul att prata med er tjejer

Lill Linda82: Å du måste verkligen vara dröm kunden, det finns inget roligare en att få en kund som säger att man får göra precis som man vill!!! och framförallt kunder som är lite mer vågade! Tråkigt att det är mode med neutralt och enfägat igen men det kommer att ändras till hösten, men annars gillar jag de här stora "naturliga" lockarna som är så heta just nu, men som redan nästan är ute oxå, usch hårmodet växlar alldeles för fort, man hinner knapt göra frisyrerna inna det är ute igen Men samtidigt är det ju kul när det händer något, och sminkets värld ska vi inte tala om!!! Hur kul är inte det med alla spraklande färger som gäller i vår och sommar! Ja jag verkligen älskar mitt yrke och därför lider jag så mycket av att vara sjukskriven

• triump

halloj har lagt in en magbild v30 och en bild på vårt skörbord kika in

• lill linda 82

Mowglie: Förstår att det måste vara jobbigt att gå hemma om man har sånt roligt jobb som du har.
    Ja, frisyrerna skiftar mkt, men det är det som är så roligt tycker jag, mina bekanta blev inte klok på mig innan jag blev gravid, kom alltid med nya färger o frisyrer. Får ta igen allt det då kotten väl är ute. Har lite svårt att sitta så länge i frisörstolen nu med foglossningen.

• lill linda 82

triump: Fin mage, växer så det knakar ser det ut som..
    Skötbordet var oxå fint, så snyggt att inreda det med korgar tycker jag.

• triump

tackar lill linda 82.. kikar ut för fullt och undrar vart solskenet tatt vägen.

• Mowglie

Triump: har kolla in din fina mage och så oxå att ni köpt lika skötbord som vi oxå ska köpa, tycker den är super snygg och praktisk. Tänkte köpa små korgar att lägga i lådorna så jag har lite ordning på strumpor, underkläder, för de är ju så pyttiga så det kommer nog bara att bli rörigt i lådorna annars.

Lill Linda82:
    Ja att sitta still med foglossningar så länge som det tar att färga så kommer du nog inte upp mer förrän efter förlossningen så det är nog bäst att vänta, jag tänkte nog iallafall försöka få lite bukt på min frisyr innan förlossningen, men jag ska ju bara klippa, och dessutom är det en kompis till mig som gör det så jag kan ju be om lite stå pauser, fast det kan ju du oxå göra fast du är kund. och du behöver ju faktiskt inte sitta med värme så du har möjligheten att röra dig medans färgen sitter i, så vill du komma iväg så säg bara till frisören att du är gravid och har svårt att sitta still så vet hon nog hur hon ska hjälpa dig. Men tänk på att säga till redan vid bokningen så frisören kan sätta extra tid för dig.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D