*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Bonanza - den är fin ändå, tycker jag
nu har h*n vaknat till lite och jag fick några buffar här för en stund sedan, tur för den det!!!! annars hade jag allt blivit så orolig att jag ringt till förlossningen elelr nått*pust*
den verkar verkligen ha en vilo dag och skrämmer upp sin lilla mamma från vettet!
min mage har suttit högt hela tiden och är lite rädd för att h*n ska fastna med fötterna eller dyligt mellan revbenen, men magen kommer nog börja sjunka lite snart, hoppas jag...neråt skall den ju till slut*s*
Vonkis - vad skönt att h*n har gett sig till känna. Visst är det en otrolig lättnad att få den där lilla puffen
Ny magbild hos mig med
Vad skönt Vonkis!
Själv är jag rädd att den ska kila fast rumpan mellan lungan och revbenen eller så och inte vilja komma ut.... (skulle vara en festligt syn
)
meh: ja verkligen! man skulle kunna göra vad som helst för dom ibland, så jag är oftast försiktig med att klaga över att vissa sparkar gör ont*s*
hellre det än att dom inte kommer alls
A lie: Fin mage! Den har växt ordentligt sedan v.30 tycker jag!
Vonkis: Skönt att höra ifrån dig!!! Min mage har ju som sagt suttit lågt hela tiden så jag har inte kännt av några sparkar mot revbenen. Bara en gump (tror jag) som trycker mot magsäcken och revbenen. Är lite jobbigt när jag ätit. Men jag håller med vonkis - man står gärna ut med mycket bara lill*n kommer frisk till världen!!!
A lie - magen har växt mycket sedan sist
vonkis bra att plutten gett sig till känna
A lie visst har magen vuxit. men det jag vart helt hänförd av var den fina sängen
var kar ni köpt nallepuh bilderna??fin var den . super fin.