*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
AAARGH!
Nu måste jag få klaga lite, så stäng ögonen om ni ska läsa det här...
Jag är så förbannat less på att vara gravid. Jag är less på att babyn sparkar. Jag är less på att att den envisas med att trycka upp rumpan under mina revben (AJ!). Jag är less på att må illa. Jag är less på att ha ont i fogarna. Jag är less på att bara gå hemma. Jag är less på att VÄNTA!!!!
Signatur : jag kan bli lika less ibland, kan få värsta utbrotten för att jag är less på magen o sitta o gråta, o gnälla högt på bäbis att det gör ont när h*n håller på o bökar. Som tur är känner jag inte sådär hela tiden. Ibland kan det vara riktigt mysigt oxå. Så du är inte ensam!
Signatur - jag kan också bli less i bland, fast pyret är inte så vild, buffar och puffar mest när jag sitter i soffan. Men jag kan bli less på att vänta och vill att det ska vara över nu, vill ju ha en bebis att snusa på
Här är en till! Hade en period då jag bara grät och va urtrött på allt som har m graviditeten att göra. Men som tur är känns det bättre nu och jag har börjat mysa igen. Men visst är det jobbigt. Man får inte sova ordentligt, ryggen gör ont som f_n, lill*n är i mellanåt vild etc etc. Men allt är snart slut och vi får värdlens underbaraste paket!
Stå på dig!
NU har jag två nya magbilder i mitt krypin, tyvärr är de rätt mörka, man får kisa lite. Jag tycker definitivt att magen har blivit mindre! Ser jag i syne?
Har någon hört ifrån Vonkis? Hur det går med bebben. Hon skrev ju att den lill* inte rört på sig idag. Någon???
Bonanza - jag tycker nästan det ser ut som om magen har blivit lägre. Kanske därför du tycker den ser mindre ut.
meh -så kanske det är! Den är inte lika fin längre iaf.
Min mage sitter oxå väldigt långt ner. Ser ut som jag har världens längsta överkropp. Men så har det varit igenom hela grav.tiden... Önskade att min satt högre upp!
Inget man kan göra åt!
samma här, tycker att min mage sitter rätt lågt den med, vilket den har gjort hela tiden. Fast jag försöker se det positivt. Då kanske inte pyret kommer sparka så mycket på revbenen
, har inte kännt något sådant ännu i alla fall