• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • A lie

triump: Finns på barnenshus och babyproffsen bla.

• triump

A lie nu återstår bara att lista ut hur man får fAST BILDER PÅ EN SPJÄLSÄNG MED staket???? men de borde gå att fästa på vägg eller annat skoj.

• steffy

Jag ska köpa en "resesäng" till vår baby den är svart och har typ lite beiga tiger och djur motiv på sig jag bara älskar den.. den passar in så bra här hemma.. Man måste väl inteha en spjälsäng? Kramis på alla tjockis magar

• vonkis

triump : köp nått fint papper så klistrar du på dem på det och så ramar du in dem; vips så har du gjort egna tavlor!

• triump

vad mycket ideer ni kommer med..
    vonkis jag var på pysselmaterial jakt i det där trevliga shoppingcentrumet det som ligger i närheten av dig..och på timari hadde de 70%på allt.. köppte massor av skoj. så nu kan jag verkligen klippa och klistra här hemma..

steffy klart man inte behöver en spjälsäng.

ps solskenet är här nu.

• vonkis

triump: ja visst kan man fynda där! hitta en banyram som bar akostade 20 kr..billigt och bra

nu har jag lagt in lite bilder på vårat blivande barnrum, inte klart ännu men på bilden finns lite av det vi fått ärva, och så våran lilla babykorg som mamma sytt klädsel till

• triump

vonkis åååhhhhh vad fint ni gjort. jag vill ut och shoppa nu..våran plutt får inget eget rum men... lite mys saker kan man nog få plats med...

• vonkis

ja klart man får plats med lite babysaker!!!
    man får väll ordna en liten barnhörna om det går om man inte har ett rum fast jag är ganska glad att vi hade sån tur att byta till våran trea, hade fått slänga ut alla sambons saker när bebben kom annars..hehe!!

• triump

hihiii vems saker tror du är i källaren här hos oss vi har också tänkt byta men förrns när plutten är lite äldre. vill int flytta just nu.. vi bor ju så nära att när min kommande plutt måste få lite lek utrymme så vips far vi till vonkis

• Limpis

A lie; sängen blev verkligen jättefin!! Och magen också.

Jag drömde om Ärtan inatt. Han föddes och hade tjockt svart långt hår över HELA kroppen, utan om ansiktet som var täckt av skäggstubb. Min mamma och mina kompisar grät och det var total misär :-/ Nu har jag haft en så´n där jobbig dagen-efter-hemsk-dröm-känsla hela dagen...

Vad härligt det är med solsken!!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D