*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Nessie: lycka till! all kommer att bli bra , har själv precis blivit beviljad snitt och väntar nu på att få ett datum.
Meh, jag hoppas att jag kommer att få svar på ferdag, ha,ha imorgon alltså! bm skulle ringa till förlossningen antar jag att det var för att beställa tid.
Liten: säte, betyder det att de kommer att göra ett vändningsförsök på dig, men det kanske är för tidigt att säga?
Signatur: vill du att jag ska köpa hallonbladste till dig? jag kan ju ta med det till nästa föräldrarutbildning om du vill,eller när du ska på nästa besök hos bm, jag bor ju så nära så det är inga problem för mig om du skulle vilja det. Önska så att du kunde få må bättre, Kramis från mig
Mowglie: Jag ska skicka ut karln min imorgon, hittar han det inte så tackar jag gärna ja till ditt erbjudande. Hör av mig!
jo det finns i te boden inne i forumgallerian, det är det röda tet som heter hallonbladste och tjejen som jobbar där vet exat vad det är, det ända han behöver säga är att du är gravid och mår illa! Tror att det är te de säljer mycket av nu...... Hmmm ja på tanke på att alla verkar ju vara gravida nuförtiden
Mowglie:
Hon skulle kolla hur bebis låg nästa gång, och hade skrutten inte lyckats vända sig då så skulle vi boka tid för vändningsförsök.. :/
Men nästa gång är inte förrens i mitten av maj, och jag har på känn att det blir en liten majbebis det här, trots att bf är 23/6.. Så jag är lite nervig just nu, men allt ska nog gå bra!
Min sambo fick gå på föräldragruppen själv idag...
Jag mår jätteskumt, satt ute o solade efter lunch o blev så varm att jag börja må illa. Kräktes o sitter nu med huvdvärk o har ont i ögona, smått flimmer framför dom o så...
Vet inte vad det är...Har iofs mått skumt (magen) på järntabletterna nu i flera dagar. ´Har legat o vilat nu i över 1,5 timma, går inte över. Kanske fått solsting?
LillLinda: det där låter inte bra! du kanske skulle ha gått till din bm i stället, men försök dricka mycket vatten!
Liten- varför tror du att det kommer att bli en maj skrutt när det är bf den 23/6? det låter som det skulle vara tokfel på räkningen... eller har du mycket problem och om du har det vafrör har du besökstid inte förrän i maj? det låter ju jätte sent.
Hoppas verkligen att allt går bra för dig!
Liten--> Varför tror du det kommer i maj??
Det är en känsla vi har både jag och sambon.. Har haft alla symptom mycket tidigare än vad man "ska" ha dem, och testade + innan UL säger att jag var gravid..
Eftersom jag var liten när jag föddes (2500 g bf+1) så blir nog (och är) våran skrutt också liten och därför tror vi att de mätt fel på datumet. Och så har jag extremt mycket förvärkar, och har haft det sedan v24. V25 när jag gjorde extra-UL hade jag redan börjat öppna mig dessutom..
Men vem vet, bebis kanske bestämmer sig för att stanna tills i juli..
mowglie: ne, känner mig inte så kry, men iofs var jag ju o hälsade på på mitt jobb i fredags o där hade dom ju alla möjliga sjukdomar så jag kan ju ha fått en släng av det. Får se om det går över tills ikväll.. annars får jag ringa in på förlossningen eller sjukupplysningen o höra vad det kan tänkas vara.
Liten: Låter samma för er som det är för mig o min sambo. Jag testade positivt innan UL sa att jag var gravid. Blev flyttad 6 veckor. Jag o min sambo vet precis då bäbis blev till eftersom att jag kände tydligt då jag hade ägglossning, enligt det har vi BF:1 Maj, men UL:et visar 13 juni. Så det skulle inte förvåna mig om jag får Majbäbis heller. Allt började som sagt tidigt på mig oxå. Bm frågade mig om o om igen om jag inte hade haft nån fler blödning eller så, vilket jag inte hade. Så dom är nog lika förvånade som mig.