*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Lill linda - det där låter inget bra alls, hoppas att du blir bättre annars så är det nog bra om du ringer förlossningen som du sa. Själv kommer jag ringa till bm i morgon om jag är fortsatt yr, som jag har varit idag.
Har ni haft besök från försäkringskassan på föräldragruppen ännu?
Nej tjejer, nu får ni vara lite försiktiga och kolla upp varför ni är så yra, ring till förlossningen om det inte går över, det behöver ju inte betyda något men det kan ju vara skönt att veta.
sköt om er!
Skickar en uppigande kram till er
Tack Mowglie, känner mig genast lite bättre
*kram*
meh: japp, förra veckan var FK på föräldragruppen. Idag va sista träffen. Familjerätten var där o informerade, o sen pratades det om förhållanden, hur det förändras o så när det kommer en liten. Vad tiden gått fort, 5 träffar gick ju jättefort!
mowglie: Tack..
Så skönt att få lite stöd härifrån då man mår lite dåligt. Skickar en kram tebax.
Lill linda - Blev ni klok på vad som gäller med föräldrapenningen? Var det bra information?
HEJ TJEJER!! sorry skulle inte vara stora bokstäver*s*
ser att ni varit yra idag och det låter ju inge bra!! tycker verkligen ni ska ringa och kolla upp det med era bm...bättre att höra vad det kan vara av dom, så man kan känna sig lite tryggare. hoppas att det inte är nått allvarligt. jag har haft en dunderhuvudvärk idag men det berodde nog på vädret, får ofta det när det häånger regn i luften.
nu har lillknodden satt fart igen i magen och jag tror det börjar bli trångt för den får inte in klockrena sparkar längre utan buffar och bara bökar
men mysigt är det..
kom hem och såg att det stod nått nytt i hallen...det var en liten barncykel med stödhjul*s* min sambo kom hem med den för han hade fått den av sin arbetskompis och den var till Tim, så nu får det allt vara en liten kille i min mage*s*
Är det här tråden junimammor i Stockholm? Om inte, är det någon som vet vart den har tagit vägen...?
ja det är det väll tror jag*s*
alla namn ändrades på trådarna här för ett tag sen så det här är gamla junimammor i stockholm som fortsätter under välkommen hit
Vonkis: Har du redan skaffat cykel till bebben;) ujuj..här går det undan!!!
Skippa vagnen då*hehe*...
Hur var fikat? Kom alla magar?
Jepp detta är den tråden Hildur - bara att det har lite nytt namn efter det som hände...1 april då alla trådar blev skumma!
Nja, Junimammor är vi väl alla, men tror det ska ha funnits en annan tråd som hette just junimammor i Stockholm??? Här är vi många som INTE är Stockholmare... Men välkommen ändå Hildur.