• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Blivande junimammor hette ju tråden!!! Triump startade den..såg att den låg kvari mina favoriter!

• Hildur

Ja ok, då vet jag! Tackar för välkomnandet A lie!!!

• Bonanza

Inte är vi väl bara stockholmare här inne? Eller ska jag krypa ut härifrån?

• vonkis

missiola: jag blev lika chockad jag när jag såg cykeln*asg*
    johan hade fått den så den får allt komma upp på vinden i fyra år*skrattar*
    ska inte tvinga lillknodden att börja cykla det första han gör
    ja det var trevligt, vi var fem tjejer, dom flästa runt vecka 30 så , så små var vi inte*s*

• vonkis

nä det är väll inte bara stockholmare här inne, jag kommer ihåg fel!!!
    juni mammor är vi allihoppa iallfall....tror jag :-/

• triump

hello girls!! foglossningar här efter en dag på stan ..

bonanza nä inte är det bara stockholmare här så kryp inte iväg .. fast jag bor iochförsig i sthlm...

• Missisola

Triump: Hade du inte bältet.... F´resten har du varit på vatten gympan än?

• vonkis

åååå i morgon är det fredag och nästan helg!!!!
    ska sova till 10 på lördag och bara ligga och mysa, inte gå upp och jobba*jippi* och försöka få sambon att fixa frukost på sängen

• triump

missisola jag är ännu i fasen njut av friheten och gå på museeum och när man väl är på språng så finns det så mycket som lockar.. bafdande lär det bli av i morgon bittie. hur har du det, jobbar du fortfarande.

Jag var hos bm imorse. följer tillväxt kurvan exakt och alla värdena såg bra ut. och nu längtar jag efter plutten.

• Missisola

Triump: Jepp här jobbas det...sågade i dag.... men känner att luften går ur en snabbare och snabbare...
    Var lite orolig att det skulle bli kommunalstrejk om de inte hade träffat ett avtal(våra barnskötare) Kommer i håg förra strejken för exakt två år sen...då jobba jag själv...=(
    Men hade det blitt strejk hade jag sjukskrivit mig garanterat...
    I alla fall ska försöka härda ut - men det innebär horisontelläge emellanåt... i soffan på jobbet!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D