*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Blivande junimammor hette ju tråden!!! Triump startade den..såg att den låg kvari mina favoriter!
Ja ok, då vet jag! Tackar för välkomnandet A lie!!!
Inte är vi väl bara stockholmare här inne? Eller ska jag krypa ut härifrån?
missiola: jag blev lika chockad jag när jag såg cykeln*asg*
johan hade fått den så den får allt komma upp på vinden i fyra år*skrattar*
ska inte tvinga lillknodden att börja cykla det första han gör
ja det var trevligt, vi var fem tjejer, dom flästa runt vecka 30 så , så små var vi inte*s*
nä det är väll inte bara stockholmare här inne, jag kommer ihåg fel!!!
juni mammor är vi allihoppa iallfall....tror jag :-/
hello girls!! foglossningar här efter en dag på stan
..
bonanza nä inte är det bara stockholmare här så kryp inte iväg
.. fast jag bor iochförsig i sthlm...
Triump: Hade du inte bältet.... F´resten har du varit på vatten gympan än?
åååå i morgon är det fredag och nästan helg!!!!
ska sova till 10 på lördag och bara ligga och mysa, inte gå upp och jobba*jippi* och försöka få sambon att fixa frukost på sängen
missisola jag är ännu i fasen njut av friheten och gå på museeum och när man väl är på språng så finns det så mycket som lockar.. bafdande lär det bli av i morgon bittie. hur har du det, jobbar du fortfarande.
Jag var hos bm imorse. följer tillväxt kurvan exakt och alla värdena såg bra ut. och nu längtar jag efter plutten.
Triump: Jepp här jobbas det...sågade i dag.... men känner att luften går ur en snabbare och snabbare...
Var lite orolig att det skulle bli kommunalstrejk om de inte hade träffat ett avtal(våra barnskötare) Kommer i håg förra strejken för exakt två år sen...då jobba jag själv...=(
Men hade det blitt strejk hade jag sjukskrivit mig garanterat...
I alla fall ska försöka härda ut - men det innebär horisontelläge emellanåt... i soffan på jobbet!