• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • lill linda 82

Glömde skriva..
    Vi skulle aldrig diskuterat bristningar för några dagar sedan, jag skulle skrivit "ta i trä" efteråt eller "tvi tvi" eller nåt. Upptäckte igår då jag skulle bada att hela min rumpa, baksidan lår o vader är fulla av mörkröda, breda hemska bristningar. Dessutom undersidan av magen är full....I förrgår fanns inga där, men igår kryllade det av dom..

• Mowglie

LillLinda: Hej! det låter ju underbart att få luncha med en kompis och sedan mingla runt bland barnkläder!

Jag har nu kommit tillbaka från BM och magen växer inte mycket men hon sa att den har en jämn kurva så det var bra, och hon ringde då till förlossningen och beställde tid för snitt!!! det känndes sjukt här lyfter hon på luren och beställer mitt barn!! men det var spännade och nu känns allt så plötsligt nära! den 3 JUNI kommer lilla "Mowglie" till oss!, Känns som något slags lyckorus redan fast det är ca 1,5 månad kvar, men alla vet ju att en månad kan gå rysligt fort!

• molle76

F-n!! Postade inlägget förtidigt...Försöker på nytt...Gomorron!! Igår jobbade jag sista dagen!! Kändes så underbart att vakna upp i morse och veta att man inte behöver gå till jobbet nu på evigheter. Var så TRÖTT på att jobba nu. Hoppas att allt är bra med er också!!!

• lill linda 82

Mowglie: Oj vad skojjigt för er! Lite avis faktist!
    Men efter den 3:dje så e det ju inte så långt fram till den 13:de.. Vad hade du för Sf-mått förresten??

Molle 76: Gomorron!

• Mowglie

LillLinda: glömde fråga hur du mår idag, men antar att det är bättre, men du det där med bristningar, kan ju faktiskt försvinna efter förlossningen! va noga med att smörja in dig så huden är så smidig som möjligt. Jag har upptäckt att jag blivit så fnasigt torr bara de senaste dagarna, så nu badar jag varranan dag med barnolja i vattnet, och det verkar faktiskt hjälpa. Ha en trevlig dag på sta´n

• Mowglie

mitt sf mått var 30 och första gångsmätningen så var det 26, så det växer inte så mycket tycker jag, men bara allt är som det ska så är jag nöjd! och jag har ju en ganska redig kula ändå så det gör inget om det stannar upp!

• Mowglie

Molle: Välkommen till ledigetskommitèn här har vi tid att sitta hela dagarna och lufta oss med allt vi vill ha sagt!, kan inte fatta ibaland när min man kommer hem från jobbet, oj är kl så mycket!!! Så du behöver inte vara orolig för att inte få dagarna att gå

• lill linda 82

mowglie: Jag tycker jag varit så noga med att smörja med olja, men dom kom ändå, får väl smörja ännu mer. Jo, om inte annat så bleknar dom väl sedan o blir vita, då syns dom ju mindre. Men iofs ska jag ju ta dom positivt, då syns det att man fött barn och har nånting o visa kotten sen.
    Kanske ska prova sånt där mjukgörnade från bodyshop istället.

• triump

godmorgon tjejjer. en morgon med massor av goda nyheter ser jag.

vädret idag är något gråmulet vilket är perfekt för att hänga på fl

Mowgli så det blir planerat snitt för er . då är det inte längre länge kvar.

Molle 76 skönt att du nu jobbat sista arbetsdagen och äntligen kan vila

Ang 10pappadar funderade vi på att ta deltid eller tre dagar i veckan under en treveckors period och därefter semester. ianknytning till detta.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D