*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
min man kommer att ta ut de första 10 dagarna men sen måste han jobba i 3v för att deras företag stänger hela juli månad och då måste alla ta semester. Men han kommer ju att vara hemma med lillen i höst när jag går tillbaka till mitt jobb (Deltid) eller vi får väl se vad som passar med den lille för det är väl h*n som bestämmer över mitt liv här framöver
LillLinda och Meh, hur mår ni nudå? hoppas att det är bättre med er
Efter massa mat, vila o massage i nacken o på ryggen av sambon gick det som tur var över!
Så jag slapp ringa.
`å vad skönt att höra, att du är bättre nu.
Känner mig bättre nu, jag med. I och för sig har jag legat på soffan hela kvällen, så jag vet inte om yrseln fortfarande är kvar. Känner jag inte förrän jag varit uppe ett litet tag. Ska gå och lägga mig nu, då jag blev jättetrött och dessutom fått lite småvärk i svanken av att ligga på soffan
Sov så gott allihop, så hörs vi i morgon
kram på er
Ska ta o natta mig jag oxå... ska lägga mig o läsa lite om förlossningar nu o förbereda mig..
Nattinatti allihopa!
natti natti, nu ska jag oxå kojsa mig, ses imorrn
*yihhaaa* Det blev fredag åter igen!!!! Gillar fredagar -på jobbet har vi planering fram till 13.00 och sen kids på em ... ganska soft dag! Vi brukar dessutom luncha ute -lyxa till det lite...
I dag ska jag på bio m en kompis efter jobbet - äntligen får jag rumpan ur=) Vi ska se Million dollar baby.
Triump: Jo jag tar det piano - svårt att låta bli i bland som i går m sågningen..man känner sig begränsad och jag vet att jag har svårt att ta det i bland...Men nu har tom jag insett att vissa saker ska jag inte syssla med!!! Har 17 arbetsdagar kvar...känns som jag ska överleva dem
Min sambo är lärare och har antagligen slutat när Drutten behagar komma ut - sen är han ledig till i augusti någon gång... Pappadagarna tar vi bara om Drutten kommer väldigt tidigt!
Hoppas alla får en bra dag, trots att vädrets makter inte verkar vara med oss i dag!!!
godmorron!
ja vädret är ingen höjdare i dag, men ännu en anledning att bara sitta och jäsa i soffan idag
om 10min ska jag till bm och mäta magen, hoppas den har vuxit lite iallafall, förrra gången hade den knapt vuxit nå`t
men,men jag har ju en ganska regäl kula so mage så den behöver ju inte växa mer, hi.hi, fast lite orolig blir man ju, men jag tror inte att det är något fel på bebben som den lever om där inne!!! eller så är det är fel på h*n, ha,ha,ha h*n sparkar åt alla håll och kanter så jag börjar undra om den har sellskräck där inne? Men det ska ju bli mysigt att få höra hjärtljuden, de blir ju bara tydligare och tydligare för varje gång man är där
Gomorron tjejjer!
Ännu en dag med strålande solsken o klarblå himmel utan ett moln!
Dessutom vindstilla, vilket är ovanligt för staden Östersund.
Har precis ätit frukost med sambon, han hade lite svårt att ta sig upp på jobbet idag, ville hellre vara hemma med mig o sola. Vilket är förståeligt, vem vill sitta på kontor en dag som denna, fredag o allt?
Ska på stan idag o äta lunch med en kompis o passa på att kolla om dom fått in några fina bäbiskläder. Skulle ha köpt ialf nåt par sparkbyxor till, o några bodysar. Sen är det klart i klädväg tror jag, skojjigare sedan o köpa då man vet vilket kön bäbis har.