*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
på dagens agenda har jag bara.hmmm .. lite administrativtarbete
dv deklarera och skicka sjukintyg till fk.. vilken härlig dag utan massor av måsten.
lilllinda--> Här är en till som upptäckt ett par FULA streck.. De verkar typ poppa upp under natten? =/ BLÄ!!
Har fått ett par på boobsen och ett streck precis där piercingen i naveln satt en gång i tiden... Buuuhää!!
pyret82: Ja, mina poppade upp efter jag satt i solen igår... Känns nästan så ialf. Dom kan ju ha kommit unden natten till igår oxå, vem vet?! Ja, har oxå fått ett fult streck efter där min navelpiercing satt, syns jätteväl på senaste bilden i mitt fotogalleri.
Mowglie: Kul att ni fått ett datum...då ligger ni före oss nu. Ni borde hamna näst först i gruppen tom.
Tycker ni att det börjar bli obekvämt att sova?
Signatur: Sova? vad är det? ja om jag sover någongång så är det väl en halvtimme på em innan E kommer hem från jobbet
jag kan inte ligga på sidan `å sova och när jag ligger på rygg så får jag så ont, så jag mer eller mindre sitter upp när jag ska sova och det är ju oxå jobbit
Mår du bättre idag?
Jag tycker det varit obekvämt att sova över en månad nu, försöker palla upp med kuddar o så men inget hjälper. Ligger o vrider o vänder på mig hela nätterna, inte mkt sova inte.
Godmorgon (eller något liknande)!
Idag ska jag ner till universitetet och lämna in ansökan om studieuppehåll till hösten. Sedan ska jag till FK och lämna in papper om SGI-uppgifter från arbetsgivaren och moderskapsintyget.
Grått och trist väder.
Hade i allafall kul på festen igår kväll...även resten av folksamlingen var så fulla att det slutade med ett flertal välta bord, matkrig etc. Man får ett helt annat perspektiv om vad som är roligt när man är nykter!?!?
Kramar i massor!
Godmorgon tjejer, här har det varit full aktivitet ser jag
Appropå bristningar så har jag fått flera stycken, från naveln och ut mot sidorna
, som tur är säger maken att han tycker om mig ändå och så finns det ju en anledning till varför de dyker upp, en bra anledning
Idag ska jag ringa till bm, känner mig fortfarande lite konstig i huvudet, snurrig, så det är lika bra att ringa och kolla upp det. Får se vad hon säger.
Mowglie - Åhhh, vad avundsjuk jag blir att ni har ett datum nu. Det skulle jag också vilja ha, istället för att gå och vänta för att se när det behagar sätt igång.
Molle - grattis till att ha jobbat sista dagen, nu gäller det att passa på och njuta av ledigheten innan bebisen kommer
Signatur - inga problem med att sova, förutom att jag vaknar varje morgon och har lite värk i svanken.
Meh, du måste ringa nu! det är inte bra at vänta för länge, även om det inte är någon fara så slipper du ora dig för något! Och det är väl klart att din man älskat dig ändå fast du kanske har fått lilte sträck på maggen
som sagt du bär ju på en diamantgåva till han
godagens på er tjejer!!
har precis avslutat en lektion i hemkunskap och det blev korvstroganoff och ris
killlarna var duktiga så det gick till och med att äta*s*
mowglie, gu vad roligt att ni fått ett datum!!! nu kan ni verkligen börja räkna ner dagarna
lill linda, ja nu kommer dom och jag väntar bara på att jag också ska vakna upp en dag så finns dom där
men men sånt man får ta när man väntar på att sätta mirakel till världen! även fast man helst skulle vilja välja bort just dom där ränderna!!!
meh, ja nu är det verkligen dags att kolla varför du mår som du gör!! håller tummarna på att det går bra!