*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Hjälp vad härligt aktiva ni är här inne, känner att jag inte orkar hänga med alls, supertrött idag och har sovit hela em. Samvetet gnager kring jobet som borde göras... men måste ju tänka på sprattel i första hand. Hade som typ mensvärk i natt och det var lite läbbigt, tror dock inte det var riktiga förverkar - så svårt då det är 1a barnet... - utan mer ligamentstöjningar, magen var inte hård soim då man får sammandragningar i varjefall...
på måndag ska ll jag på ett ul och jag hoppas för en gång skull att helgen går hyfsat fort
längtar så mycket!!!!!
lilaki, klart vi kan träffas och fika vi som bor här i stockholm!
jag träffar några som skall ha maj juni på torsdagar i stan och fikar, jätte trevligt! ska träffas nästa torsdag den 21 igen kl 15.00 på åhlens i city.
kom förbi då vettja!!
Triump: nej det är ingen könsul. Mannen i huset vill inte att vi tillar efter vad det ska bli. Det är vår andra rutin UL. Hoppas att allt kommer att se bra ut. Jag är trots allt lite nervös att inte allt ska va bra med Knytet. Nojig nojig nojig!!!
Muskelknut, milom??Vad är det???
A lie ja visst är vi aktiva, nästintill ett heltidsarbet
se nu till att vila upp dig så du kan komma med din input på saker och ting.
vonkis ni e då flitiga fikare, abboneras hela åhlens och hur får alla plats?
och hur kommer vi alla att rymmas på förlossningen, babyboom i stockholm.
och vonkis lycka till med ditt ul.
Nova 76 vet faktiskt inte så värst mycket om vad det är, ja förutom att det är en muskelknut. första gången när de nämnde den vart jag lite skraj numera tänker jag inte på den utan låter den saken bara vara.
Bm och dr har sagt att den kan orsaka att det gör ont i magen.
och att den kan växa när man blir äldre och då kan en operation vara på sin plats. såg att det stod lite om det i gravid tidningen, hon sharon, (Kändis) kunde inte få barn pga en mylom. men vart gravid efter en operation?men som sagt jag vet för lite om det själv...............
nu tjejjer skall jag logga ut och bege mig till närmsta matbutik...hunger och fredas mums skall köpas in. Jag passar på att önska er alla en riktigt trevlig helg. hoppas att det blir lite solsken me
Önska detsamma! Grad och varm helg på er!!!
Ville skriva Glad inte grad...hihi
Nova76--->
Hmm, du kanske har rätt? Hittade denna ang. hallonbladsté..
www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,232406,00.html
Nu har jag varit på stan o lunchat o shoppat, snacka om ont i fötterna jag har nu..
Blev ialf några bäbisdressar o sen var jag till optikern o kollade synen, hade inte förändrats nånting, vilket jag o bm trodde eftersom att jag har ljusblixtar framför ögonen hela tiden. För att havanskeskapsförgiftning är uteslutet för att jag varken har ont i huvudet eller ont i magen. Så nu har jag beställt nya glasögon ialf! Skoj!
Ang förvärkar så har jag nån/några per dag. Inatt vaknade jag o hade 2 st, riktigt sådär så att det hårdnar till o molnar underifrån o vandrar uppåt mot revbenen. Får andas mig igenom dom, annars spänner jag mig o då gör dom ONT! Känns mer på högersidan på mig, tror att det kan ha med att göra att min livmoder är högre på högersidan. Spänner så att det känns som att nån skär på magen. Fick en idag oxå då jag satt o åt lunch...inte så skoj.
lill linda - har bm sagt vad det är för symtom för havandeskapsförgiftning?
Undrar litegrann, eftersom jag känner mig så konstig i huvudet.
Vad kul att ha köpt lite kläder, själv har jag inte köpt ett plagg ännu, vill inte ta ut något i förskott
hej hej
Nu var det flera veckor sen jag var här. Har tyvärr blivit sjukskriven och legat hemma och först nu fick vi internet i nya lägenheten. Äntligen! Har saknat FL!!!!
Ja, min mardröm har slagit in -jag är sjukskriven och sängliggande pga av mycket förvärkar/sammandragningar. Jag har ju haft mkt sammandragningar länge, men bara vid ansträngning. Men senaste veckorna har de blivit intensivare och kommit även då jag knappt gjort nånting.
I förrgår fick vi åka in till förlossningen eftersom jag hade helt oprovocerade sammandragningar, som kom trots att jag bara låg stilla i sängen. De var regelbundna och gav inte med sig. Scary! Var inne på förlossningen för observation i 8 timmar, de mätte bebisens hjärtfrekvens + mina sammandragningar och ville ha kvar mig ett tag eftersom lill-flickans hjärtfrekvens gick ned i samband med sammandragningarna. Lite skrämmande! Jag fick Bricanyl och blev sen hemskickad eftersom det lugnade ned sig. Fick besöka spec. mödravården på KS i går, då de kollade allting igen. Nu är i alla fall allt under kontroll, så länge jag ligger stilla hela dagarna. Väldigt tråkigt, man tröttnar tom på att läsa till slut! Men man får ju stå ut -jag vill ju INTE föda än! Det är ju 2.5 månad kvar!!!!
Nån mer som har förvärkar?
Nu ska jag läsa i fatt lite! Är detta juni-mammornas tråd förresten??? Rubriken stämmer inte...
KRAM på er! / Elin