• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

missisola ja tydligen rejäla elefant fossingar ..
    nu är det bara att ila iväg till farbror doktor och få en sjukskrivning. missisola...

• triump

Bonanza när det väl visade sig hur ledsen jag vart när vi inte fick den utlåvade sängen så kom blivande morföräldrar med förslaget att de skulle köpa den... för jag håller med om att den är dyr. men troligen även hållbar för många småttingar...

• meh

Ja, förlåt de första 14 dagarna är det. Det var 21 dagar fram till den 1 februari tror jag. 9 dagar fick jag för mig, bara för att jag får från fk fr o m den 9:e mars

• Bonanza

triump - ja man känner ju verkligen skillnad på den sängen och de andra sängarna på Ikea. Liite stabilare om man säger så. Vi fick köpa lite billigare andra saker istället, men det är den sängen värd!

• triump

knasigt skrev just ett meddelande men inte finns det här??

nåja enligt min mor skall läkarintyget direkt skickas till fk??? jag blir inte klok, får nog ta och ringa dem.

var i bokhandeln häromdagen och såg att det såldes massor av ljudböcker. och vill bara meddela att det är min plan för juni och förväntansfulla dagar. lyssna på böcker i gröngräset.

har tänkt på att om man nu skall växa ännu mer och få fler krämpor så är det nog tid att börja boa ordentligt.

• Mowglie

Triump:
    jag skerv fel till dig, det är ju bara 2v, men annars har jag bara fått mina papper hem skickade och sedan har jag tagit en "bra" lönespec+ läkarintyget (orginal) och skickat det tillsammans med fk´s papper, men om du är osäker så ring, det är nog det säkraste svaret och det är nog lättare att prata med dem en att gå in på deras hemsida för där fattat man ändå ingenting

• Mowglie

Meh, vad tråkigt att inte huset kändes rätt, men kommer du att orka flytta nu när du snart ska ha en lite bebbe? Och det måste vara ännu jobbigare att flytta med en mini

Nu när alla andra är så duktiga här på att städa så vá jag oxå tvungen att städa upp lite, så nu ligger det inte fullt med sågspån på golvet längre

Imorron ska jag göra en kroppsmålning på magen!!!! det và meningen att det skulle bli förra helgen men då var hon sjuk som skulle göra det, men i morgon ska det bli av, och det ska bli så spännade! Motivet blir en jordglob, med karta över Brasilen eftersom det var där vi var när jag blev gravid, hoppas verkligen att det blir bra, blir det bra så lovar jag att lägga ut bilder på min mage

• vonkis

mowglie, coolt!! ja det vill jag se

fler som har ont i fötterna ser jag och jag kan ju bara hålla och ställa mig till skaran. min sambo fick lov att massera dem lite nu för en stund sen och mina vader för dom är så svullna nu så det knapt syns att man har några vrister hur ska detta sluta eftersom jag har 8 veckor kvar??!!
    mina tår växer snart ihop*s* ser helt sjukt ut!! är det verkligen normalt med så svullna ben och fötter, kan man få vätskedrivande för det?

• meh

Mowglie - ska bli spännande att se bilden på magen din sedan, med jordgloben. Blir nog inga problem med en eventuell flytt, för svärföräldrarna bor alldeles i närheten och ställer upp och hjälper oss i så fall. Det enda jag kommer behöva göra är att bestämma var möblerna ska stå . Är så less på att bo där vi gör nu, har ett par grannar under oss som är hur otrevliga som helst och grillar på uteplatsen fast man inte får. Blir svårt att ha pyret ligga och sova i vagnen om de ska till och grilla. Sedan har det blivit väldigt dålig skötsel i området sedan det blev annan fastighetsägare.

Triump - det är orginal läkarintyget som ska skickas till fk, men du behöver inte skicka det förrän du får pappret från dom, som du ska fylla i och skicka tillbaka. På det pappret står även att du ska skicka med läkarintyget.

• triump

Mowglie
    oh vad spännande med kroppsmålning. väntar med spänning på bolder

vonkis mina tår ser super korta ut....har även börjat samla vätska i händer och undrar som du hur skall detta sluta har ju tio veckor kvar....

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D