• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Vonkis: jag tror havandeskapsförgiftning visar sig bla att man svullnar upp, men jag tror hela kroppen sväller...sen har jag för mig att synen blir sämre - flimmer liksom?!?
    Känner en tjej som åkte på det som skulle ha i maj - hon fick ligga still på sjukhus en massa veckor - men bebisen trivdes inte riktigt i kroppen så hon blev ..jag tror..snittad i v 33... Liten bebispojke vägde typ 1800g och var 41 cm...
    Båda är hemma nu, men hon ser ff dåligt och bebben sondmatas...

Men jag har fattat att man ska ta symptomen på allvar!!!!

• saharsa

meh: Snuggelnest är en liten mjuk säng som man kan ha mellan sig i den stora sängen så bebisen inte får det för trångt.
    Och om man har två bäddmadrasser glider bebisen inte ner i skarven!
    Funderar på att köpa en, får se hur vi gör!

• lill linda 82

Var o hälsade på storebror igår, fick en massa bäbiskläder, en matstol, maxi cosi babyskydd och en babybjörn sele. Snacka om att jag o min sambo blev glada! Första grillningen där igår oxå, dom bjöd på grillad kycklig med bacon runt, nån sorts grönmögelsås och klyftpotatis... Mums säger jag bara! O till efterrätt blåbärspaj o vaniljsås. Snacka om att jag åt så jag knappt kunde andas sen..

Mina händer o fötter är då som korvar..jättesvällda o fötterna värker såfort jag står upp mer än 15 min samt flimmer framför ögona har jag hela tiden. Men blodtryck o så är ok, så det är nog ingen fara. Känner mig inte direkt sjuk...

Nee, nu ska jag mumsa i mig glass innan sambon äter upp allt..

• Missisola

LillLinda: Du den där middagen lät inte helt fel;) *mums*

• triump

goddag girls. en solig söndag och jag har haft sån verk. ringde sös förlossning, och konstaterade att det är de förbannade fogarna och växtverk mm ilar i rygg t.o.m...får ta och vila ännu mera......

• Missisola

Triump: Ajaj..... inte läge att gå ut på promenad?? Näe du ska inte låta fogarna vinna!! Hur var vattengympan f´resten?

• triump

envisdes faktiskt ut på promenad med sambon var ju tvungen att köpa vårens första gb glass. resultatet efter det vart sängliggande ställning i nån timma...kom tyvärr inte iväg till plaskandet....

försöker tänka possitivt i nuläget. hmmm... kommer inte på något....jo 88är och förblir den godaste glassen även idag...och på andra plats kommer nogger och tredje sandwitch....gillar mina traditionella glassar

• Missisola

Triump: Köpte mig en 88a på vägen hem från farsta...i väntan på TipTop=)
    Skulle du plaskat i dag..vilket Feelgood går du på??

• triump

nopp inte idag i fredags, vid östermalm.
    Tip top, den glömde jag ju, det är ju en riktig klassiker men den finns knappt längre?

missisola har du planerat att ta kontakt med bm ang ev sjukskrivning.?

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D