• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Triump: Den kommer tillbaka i maj allas vår TipTop=)!!!!

Jag ska till Bm den 26e och kommer prata med henne då... ska ligga väldigt lågt denna vecka för övrigt... Ska till läkaren på onsdag, men då gäller det min allergi och husläkaren skulle man inte ta grav. saker med som jag fattar!
    aha - Östermalm..inte den på GrevTuregatan då?Är ju visserligen Ö-malm..

• Mowglie

Hej tjejer!

Nu i v31+6 så har jag äntligen vågat visa min mage och det blit nog den ända som ni får se Och jag måste stolt säga att jag är jättenöjd med min mage!!!!!!!!

härligt med glass! jag ska nog ta mig till affären och köpa mig en Nogger Black, och jag är inte rasist!!! ni har väl hört att GB har blivit stämda för Nogger Black reklamen, Löjligt tycker jag.

Hoppas att ni oxå har fint och varmt i solen, vi har nu +43* på balkongen i solen

• Missisola

Mowglie: Jesus vilken läcker mage!!!!! Tog det lång tid att göra!??!
    Verkligen cool!!!!

• triump

jihoooooooooo.. det blir smarrigt längtar redan efter en tip top.

jo den på GrevTuregatan - östermalm.

Missisola japp tror att man skall undvika graviditet prat med husläkarna. lycka till och stå på dig det är bara du som vet vad du orkar med..

jag måste me ta ett prat med bm för iochmed denna utveckling av foglossningar- dvs att det strålar mot ryggen kommer nog att innebära att jag inte är redo för att jobba halvtid i maj... det som stressar mig med sådanna här sjukskrivningar är att jag föredrar att ha allt planerat så jag vet hur det skall bli...inte vara sjukskriven i intervaller med ev förlägning?..

• vonkis

tack tjjer ska genast kolla upp det där med svullna fötter och ben, men mår hyfsat bra annars så jag tror inte dset är havandeskapsförgiftning*peppar peppar* ska på ul i morgon så dom kanske kan svara på lite frågor om dom har tid

• triump

Mowgli magen vart ju hur cool som helst ja har läst om stämningen mot gb

• Mowglie

Missisola- jo det tog tid, men vi hade ingen tid att passa så vi fikade och tog lunchpauser, men vi började straxt efter kl 11.00 och var klara kl 16,00. Jag var ju tvungen att röra på mig för att inte få ont av att sitta still men det gick jättebra! kan varmt rekomendera!!! jätte kul, vi tog massor av bilder och ska förstora den bästa till en tavla och sätta i "Mowglie´s" rum.

• Missisola

Triump: Jag tycker inte du ska jobba nått mer !!! För foglossning går inte över bara så där och i ditt fall har det ju blitt värre...
    Så du ska oxå ta dig ett snack med BM...
    Då går vi på samma Feelgood - även om jag inte varit där på en månad, men har tänkt att gå på vattengympan om jag blir sjukskriven!

Snart är det TipTopmånad och efter det kommer Bebismånad!!
    Vi har mycket att se fram emot=)

• Bonanza

Jag vill också gå och handla glass! Men det gör för ont. Jag har bett sambon att köpa med sig rabarber hem, jag tänkte baka en stooor paj och mumsa i mig tillsammans med massa vaniljsås. Tills dess måste jag plugga lite. Jag har en jättebra studieteknik: läser ett kapitel ordentligt, dvs stryker under och så. Sedan kollar jag in på Fl. Sedan tar jag ett kapitel till. Det går riktigt bra!

• triump

perfekt missisola då får vi vattengympa ihop...japp visst har det blitt värre, längtar lite efter den dagen då man packar ur på kontor och skåp på jobbet, vinkar adjö och ställer sig bland dem som kommer och hälsar på...och lämnar över fritidspedagog nyckelknippan. ja och kramar hej då till alla förståss.

Bonanza vilken super studieteknink du har. och lika gott som det är med glass är det med paj...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D