*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Hallo vonkis din lilla skurk............Ikea utan MIG................HMMMMMMMM
tja bruden!! nä är så pank så det blir inge ikea, det var bara önsketänkande
Vi får åka ut någon dag när jag kan rymma en stund längre och vi har pengar
Vonkis: det är nog ingen fara... Jag har fötter och ben som en jäkla elefant, och konstant huvudvärk, men mitt bt låg på 117/74 i torsdags.. Svullna och ömma ben och fötter är något man får räkna med enligt min Bm.. Det är om man mår dåligt annars också, känner sig sjuk, DÅ ska man kolla upp det.
tack liten!! då behöver jag ju inte tänka mer på det
ja elefant ben är du inte ensakm om att ha...igår så såg min sambo för första gfången när dom var som värst på eftermiddagen och han blev nästan rädd*s* då behövde jag inte tjata på att få lite vad massage kan jag ju säga
Saharsa - vad är Snuggelnest för något? Har jag aldrig hört
Nessie - hur är det? Fått permis från sjukhuset
?
Hej meh-japp fått lite permis idag...men måste vara tillbaka till 19 ikväll
HAr nu fått en droppslang in sutten i halsen och det är det ända ställe som jag får äta igenom
Hoppas få komma hem i veckan ,men det beror på hemsjukvården i haninge.........annars så får jag ligga kvar tills jag är i vecka 36-37 och sen sätter dom igång mig.....då sätter igång mig v36-37 iallafall....
Hur lever livet med dig?????
Nessie - hmm...låter inte alltför roligt. Hoppas att du får komma hem.
Med mig är det bara bra, kännt av lite yrsel de senaste dagarna, förutom igår, men annars så är det bra. Ska till bm på torsdag och då får man se hur magen växer
Sköt om dig
Hallå!
Var på 60-års middag hos mamma med släktingarna i går kväll, kom hem SENT. Men det var kul att träffa alla.
Idag har jag varit i tvättstugan och kört 7 maskiner tvätt och torkat allt. Är så skönt när man ser så mycket resultat av ens arbete. Mjukt, luktar gott och bara att stoppa in i skåpet.
Idag kommer min farmor (en 89-årig krutgumma) hem till oss för att titta på vår nya lägenhet. Ska bli kul, men just springer vi runt med varsin dammtrasa för att få lite ordning på lägenheten.
Vill ju visa upp den från sin bästa sida (vi är båda två riktigt slarviga, så det är behövligt!)
nessie72: vad är du inlagd för egentligen? Har inte riktigt förstått det? Varför får du inte äta? Kramar i massor! Vi saknar dig här när du inte är hemma!