• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

meh jag litar på dig ang fk. och väntar tills de hör av sig... lycka till i jakten på ett nytt hem.

• meh

Triump - tack, jag hoppas att vi hittar något annat snart. När det gäller sjukskrivning så har jag varit sjuk så många gånger det senaste året, så jag börjar bli van vid vilka papper som ska skickas till dom

• Kvirre

Idag har vi varit på Gekås i Ullared, så nu har antalet bebissaker/kläder ökat betydligt. Köpte bla en speldosa som jag redan har hunnit spela för magen några gånger.

• meh

Nej, nu börjar man bli trött, blir mer vanligt nu att man går och lägger sig tidigare än vad man gjort förut

Sov så gott allihop, hörs i morgon

• Linnhoney

Mowgli!

Tänkte på det här med dina fötter. Om det smärtar i dina fötter kanske du ska kolla med din BM så att du inte är på väg att få havandeskapsförgiftning.
    Jag får oxå svullna fötter men det går över när jag ligger ner. Det gör aldrig ont i dom.
    Tjing!

• meh

Godmorgon

Återigen en solig dag, verkar som om våren har kommit till Östersund på allvar nu, jippii .

Nu har man bara 66 dagar kvar

• Missisola

*släpar sig in* Trött!!!!
    Var vaken mellan 2.30 och 4.30 i natt...sängen kändes helt plötsligt så obekväm..och sen så vet jag inte om Drutten legat på urinblåsan ordentligt - för när jag vaknat kissnödig...då har jag varit rejält kissnödig - ni så det nästan värker i blåsan....
    Får nog vila middag senare....
    Här i Stockholm skiner solen -kanske man kan framkalla några fräknar på näsan i dag=)

• saharsa

Godmorgon!

Ännu en solig dag i Umeå! Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kanske tar en tur till Barnenshus. Måste försöka hitta ett skötbord!
    Någon av er som har tänkt köpa en Snuggelnest som man har i sängen?

• Kvirre

Solen lyser även i Göteborg. Ska kanske ta en tur till Ikea idag.

• vonkis

god morgon tjejer!!

linnhoney; vadå kan det vara havandeskapsförgiftning om man har värk och svullna fötter??!! jag har ju det, men mår jätte bra annars.
    kanske ska ringa och kolla upp det..

vill också åka till barnenshus och ikea!!! men får vänta en vecka till löning kasnke ska ta en promenad ändå även fast fötterna värker, måste ju fåigång blodcirkulationen lite i benen*s* eller ska vi säga stockarna!!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D