*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Bonanza: vet hur det är att inte kunna gå, jag har ju nu fått akupunktur flertal gånger och tycker faktiskt att det har hjälpt, och går ganska hyfsat med kryckor nu, men du kan ju alltid ringa sambon att han köper med en glss oxå till dig
Lyckatill med dina studier.
triump - nästan godare!
Nej, nu väntar ytterligare ett kapitel i boken!
Mowglie: Vilken cool mage
helt klart vinnaren av trådens magpris som jag härmed instiftar och är enväldig domare i
Ska vanka iväg med hunden till hans "skola" om några minuter, men måste ju kolla till er först... Skar nyss upp en korv som muta så nu vet han vart vi ska när det vankas annat än frolic... ligger och piper i hallen, tror nämligen att kursen är till för att busa med alla kompisar inte för att lära sig lyda
tar inte så allvarligt på det jag heller, inte denna terminen i verjefall...
A lie ställer mig bakom ditt beslut. ett bra initiativ att dela ut priset för trådens magbild och Mowglie är en värdig vinnare
Tack tjejer! det värmde, det kan behövas nu när man inte känner sig speciellt fin, utan bara stor som en fet flodhäst
Håller med de andra... cool mage mowglie..
instämmer med er andra...supercool mage mowglie...
Igår var jag i ullared. Så nu har lilla Bulan lite kläder att välja mellan. Roligt, roligt. Vill dit igen!!!
Ja, jag håller med!
*Sållar mig till beundrarskaran runt mowglies tok-coola mage!*
Tackar igen tjejer!
jag är själv mycket nöjd och såååå glad över att jag kom på idén, annasr hade det nog aldrig blivigt någon bild på magen.
Molle76: `å önskade att det inte var så långt till ullared frö mig, nu skulle jag aldrig orka sitta och åka 60mil tror jag att det är, vad hittade du för spännade?
Självklart Mowglie ska ha priset!!!*tycker*
Har fallit - men kunde inte låta bli att ta ett par bilder på druttsaker och lägga in i bildgalleriet...Kolla får ni se! Mammas smak!