• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Triump: Det ligger på S:t Eriksgatan 25.... Man borde kunna ringa innan *hehe* så sparar man lite kosing... Har du handlat mycket där?
    Jag ska ta och lägga mig med deras katalog och se vad som fattas...
    Finns ju småsaker som man inte alls har koll på - sen finns det ju mycket saker som bara är onödiga att skaffa...
    Mamsen min påminde om plastad frotte...que...men ja det är ganska nödvändigt. Så plastad frotte får det bli

• triump

Missisola ja plastad frotte har jag minnsan köpt..men tror att man kan hitta det billigare på annat håll egentligen.....men det var just en sån sak som jag kom hem med istället för lådan

hmm ringa innan känns jobbigt hihiii.
    jag har ingen katalog.......

läste i tidningen att det kan bli en regning sommar så jag kan nog med gott samvete inhandla regnskydd till vagnen om jag skulle ha vägarna förbi Babyproffset.

• Missisola

Regnskydd har vi - och myggnät(eller vad det kallas)...
    Men va trist om han tysken har rätt...fast det har han inte haft senaste åren... Det behöver ju inte vara värmebölja - men behagligt!!!

Tror nog jag ska ta en tur till kungsholmens babyproffs på tisdag fm då jag ändå har egen planering jobbar ju vid odenplan så det tar inte lång tid att knalla dit...

• vonkis

vadå?? ska det bli en regnig sommar
    hade ju hoppats på en riktigt fin sommar med massa picknikar och härliga dagar på gräsmattor med min lilla bebbe...hoppas gubben har fel!!!!

• Missisola

Vonkis: Vi får införskaffa ett partytält att picknicka under...*hehe*
    Men vill att tysken ska ha fel!!!
    Äta TipTop i regnet..näääääääääääääää

• triump

vonkis vi får hoppas på ett soligt augusti och gubben har nog fel...

-missisola vilken tbane station är bäst att åka till om man skall till Babyproffset på st:eriksg.

• vonkis

ja jag ska allt visa gubbf*n att han kommer ha fel*s*
    men om det skulle bli så som han säger så får vi allt ta och fixa ett partytält som du säger , missisola!!!

tip top!! snart kommer den!! maj

• Missisola

Triump: Tror att Fridhemsplan är den bästa stationen faktiskt!!!

• vonkis

nopp nu ska jag nog ta en dusch och krypa ner....måste vara pigg i morgon när jag ska få hälsa på min lilla bebbe
    sov så gott tjejer!!

• triump

vonkis lycka till på ul imorgon ..

jag skall nog hoppa i ett varmt bad så lederna slappnar av lite

Missisola vi får se om vi synns på fl imorgon bitti...eller om jag har utvecklats till en sömntuta

Och till alla andra juni tjejjer ha det bra så synns vi snart...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D