*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
kikar in här och insåg att jag tillhör denna grupp, har bf 6 juni så det stämmer väll? Men vad många sidor kommer man aldrig att orka läsa igenom.
sulfur välkommen här är en riktigt aktiv blivande juni mamma tråd
men för tillfället säger denna tjej godnatt..
Natti alla ...ska bädda ner mig ja med...
Lycka till Vonkis med att kolla bebbe i morgon...
Jepp triump - ska bli spännande att se om du blitt en sömntuta*heeh*
Jag kommer i alla fall vara uppe för 1000m simning!!!!
*kryper ner*
sulfur - häng på från och med nu istället. De härinne babblar så mkt att jag inte heller hänger med.
Nu har jag avnjutit en lång dusch och en stor portion rabarberpaj m. vaniljsås. Mums mums!
Välkommen Sulfur
Godnatt alla ni andra som är på väg att lägga er och sova
Själv ska jag avnjuta lite potatisskruvar och juice
Vonkis - lycka till i morgon.
Hmm...idag gick luften ur mig...bad maken göra mat, och när han frågade vad jag vill ha (när jag satt med spyhinken i knät), så brast allt. Grät otröstligt i närmare en timme. Tårarna bara sprutade och 1 miljon dystra tankar flög genom mitt huvud under tiden. Maken tröstade och kramade...men ingenting hjälpte.
Är så trött...förstår inte hur jag ska orka med. Ser hur ni tar promenader, tränar, städar och handlar och grejar. Själv är jag glad om jag orkar sitta 1 timme i tvättstugan...sen är min bristningsgräns nådd. Får sammandragningar och ont i höfter/bäcken när jag reser mig från stolen. Att ta mig till busshållplatsen (ca 150 meter är dagens stora utmaning...tar ca 5 minuter).
Känner mig bara SÅ himla deppig och känner att nu orkar jag inte mer! Ska bli så skönt när skolan är klar, nu är det bara TVÅ dagar kvar (har dugga imorgon osv, känns som två väldigt tunga dagar, men klarar jag det så är det klart!)
Oroar mig fortfarande ständigt för att FK ska säga nej, vad gör jag då?!?! Har ju redan sumpat tentan, då blir jag ju återbetalningsskyldig!!!
*kollar in och ser om alla sover sött*
Verkar som det - tom Triump - Bra jobbat!!!
För en annan ny arbetsvecka*zzzz*
Ännu en ny arbetsvecka!
Men nu är det bara två veckor kvar att jobba för mig, det ska bli skönt jag hoppas att det fina vädret håller i sig här i Umeå.
Godmorgon alla!
Jag undrar över en sak, är det någon här inne som har carpaltunnelsymtom? Ifall det är det vad har ni fått för tips för att klara vardagen? jag har fått skenor att på natten men dom hjälper sådär, men hur gör man under dagarna?
God morgon tjejer!
Välkommen Sulfur!
Får nog börja ta hem datorn från jobbet över helgerna, man missar ju en hel del här annars
Hoppas ni mår bra. Börnen, hang in there!! Det är inte så långt kvar nu! Kämpa på!