*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Godmorgon
Ytterligare en solig, men kall dag. I Östersund ligger temperaturen runt 0 grader just nu *brrr*, ingen vårvärme i sikte men igår såg jag Tussilago
Börnen - om du känner dig orolig för fk, så ring och prata med dom. Förklara hur du mår och allt. Hoppas att allt ordnar sig och kämpa de sista dagarna nu
*Börnen* känner igen mig lite. Kan inte heller röra mig så mycket pga foglossning och sd, sen får jag ingen sömn pga carpaltunnelsymtom. Men jag försöker iallfall komma iväg och simma en stund varje ons morgon även om man inte orkar simma så mycket så hjälper det lite. Försök stå ut det är snart slut, vet att det inte är lätt att tänka positivt men försök. Ring och försök prata med dom på fk och ta reda på vad som händer, dom är väldigt struliga men ringer man så försöker dom iallafall hjälpa till så man inte ska oroa sig
Lycka till!
god morgon tjejer!!
börnen; gumman lider med dig och förstår att du tycker det är jobbigt!! men det är inte långt kvar och jag håller tummarn apå att fk ska bevilja dig föräldrarpenning. Vet hur det känns med tentor som inte går igenom och att man måste betala tillbaka och det är det sista man vill sitta och tänka på nu...men det ska nog gå bra!!! vi håller på dig här inne alla junimagar!!
välkommen sulfur! japp ingen ide att läsa allt vi pratat om här inne då blir det ett dagsjobb tror jag*s* men kul att du hänger på, som sagt bättre sent än alldrig
och snart är det inte långt kvar*jippi*
tack för alla lyckönskningar!! sitter som på nålar och vill åka och titta på min bebbe nu men jag har några timmar på mig att längta
typ 6*suck*
zzz godmorgon... zz nyvaken och ny kammad... jag har haft en sån natt
molnandeverk strålningar till bena ja ont....) det är ett under att jag till sist somnade..
Här är en som sovit som en stock inatt... somnade strax innan kl22 igår o vaknade runt 8...behövde bara kliva upp på kisstur 2 ggr inatt. Såhär utvilad har jag inte varit på 2 veckor!
Känns som att jag hoppar runt på små moln idag..
Nu ska jag skutta in i duschen, sen ut o sola. Strålande fint väder idag!
Här var det lite tyst idag
, verkar som om alla är ute och solar
...eller jobbar..? ;) *aningens butter, vill också sola!!*
mm solsken men med små pauser till datorn. jag har så ont, måste vara växtverk blandat med foglossning och ichiassmärtor
AJ AJ*************************************************AJ AJ
men får samla lite krafter för att ¨gå och posta deklarationen och köpa mig något gott från gb sortimentet...
meh har ringt fk och du har så rätt, de skickar papper och därefter skall dr intyget me. allt detta efter arbetsgivaren sjukanmält mig, 14 dar
.. men pengar därifrån lär man få vänta på.
när har ni tänkt skicka in ansökan om fp till fk???
***************AJ
Hej junisar!
Jag är döless på det här nu. Eller, allt vore så mycket skönare om jag slapp ha ångest för jobbet. Känns helt olidligt bara tanken på att jobba fem veckor till!
Jag är så less att jag allvarligt funderar på om jag någonsin vill komma tillbaka hit efter FL. Ska nog ta mig en ordentlig funderare på att byta inriktning medan jag är hemma och kanske får lite distans till mitt arbetsliv. Skulle nog vilja göra något helt annorlunda.
vonkis: jag jobbar fortfarande, så vid tre på torsdagar sitter jag och slavar vid mitt bord... :) Men senare, när jag slutat jobba så hänger jag gärna på!