• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Signatur

Börnen: Hmm, måste FK godkänna sjukskrivningen för att CSN ska bli glada? Det borde räcka med att man är sjukskriven. Om FK inte godkänner sjukskrivningen så skicka en kopia till CSN och se vad de säger...

• N i n n i e

hej hej
    Idag siter jag på balkongen och njuter av vårsolen! Mysigt! Kan fortfarande inte lyfta ett finger utan att få intensiva sammandragningar. Just nu känns det ändå OK, när man kan sitta ute. Skulle vilja att nån flög hit med en glass bara! Mmm...sugen!

Skickar en kram till alla er med krämpor! Och alla er andra också!

• triump

halloj i stugan nu har denna snigel vart ute på promenix, sakta sakta med en glass i handen...

• Signatur

Har precis blivit intervjuad om hur det är att vara gravid. Förhoppningen är att det ska bli en liten bok. Med mig som avskräckande exempel
    Spännande!

• N i n n i e

triump: suktas inte med glass!!!

• saharsa

Hej!

Har just kommit hem från jobbet. Var tvungen att åka och köpa en glass "mums"!
    Ska nu ta och fylla i lite papper till försäkringskassan.

Soliga kramar

• Mowglie

Hej tjejer!

Troligen var det slemmproppen som gick men jag ska avakta med mina förverkar, som nu har helt förvunnit och jag mår hur bra som helst idag, inget illamående och foglossningen nästan som bortblåst!! ja förrutom när man ska sova förstås, kan fortfarande bara ligga på rygg!

Hi,hi nu har jag flyttat ut till vardagsrummet för att det ska renoveras i sovrummet, och måste säga att det blev sjukt farligt med den stora teven framför sängen nu, tror ni att jag vill kliva upp eller.... nu kan jag ju bara ligga och slappa och zappa mellan kanalernas såpor

Börnen: du kan få nr av mig om du vill prova på akupunktur för fogarna, det har hjälpt mig otroligt mycket!

Signatur: vill du att jag ska köpa hallonbladste åt dig, jag ska ner på stan i morgon?

Nu ska jag sätta mig och äta min 6:e NoggerBlack i rad, usch, den är verkligen beroende framkallande i väntan på Tip Top som kommer i maj

• triump

Mowglie vad spännande. se nu till att ta det lungt och akta så du inte tappar bort fjärkontrollen till tv

appropå foglossningar för mig funkar det me numera bäst att ligga på rygg...

• Mowglie

Triump: jag ska försöka att ta vara på fjärkontrollen, den kommer gärna bort blan mitt berg av kuddar
    Hur har du det med fogarna? inte bra eller, jag vet hur det är och hoppas att det kommer att släppa för dig snart, men som jag srev tidigare så akupunkturen har hjälpt mig otroligt mycket och önskade att de påmvc hade kunnat erbjudigt mig det tidigare när jag faktiskt har haft foglossningar redan från v 7 kanske hade jag klarat av att jobba lite iallafall, även om magsåret har varit en stor bov i det hela Men om det nu har vänt så ska jag verkligen börja njuta av varje dag som är kvar (47dagar)

• Bonanza

Varken min Bm eller min sjukgymnast hade hört om akupunktur mot foglossning. Vart ska jag vända mig då för att få veta om de tillhandahåller det här i Örebro? Specialmödravården eller? Någon som har en aning?

Som tur är så har jag bara den här veckan + en tenta kvar, sedan är det b-uppsats som gäller och då kan vi ju skriva hemma hos mig = jag behöver inte röra mig så mycket.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D