*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Bonanza: Hmm konstigt att de inte har hört om det nu när de tillomed har akupunktur för verkar på förlossninarna, men annars kan du väl kontakta en som gör akupunktur ( en privatkinik)
Mowglie - ja de hade hört om att man använder det vid förlossningen, men inte innan. Privatklinik ja det vore bra, men hur mycket kan det tänkas kosta? *fattig studen*
Bonanza: jag önska att jag kunde hjälpa dig men jag vet faktiskt inte, men om de visst att det förekommer på förlossningen så borde du ju kunna vända dig till spec-mvc.... Hoppas att du får tag på någon som kan hjälpa dig.
Kram
Mowglie: Tack för erbjudandet om teet, men maken fick tag på det. Vet inte om det fungerar än, men det smakar iaf hyfsat och jag kan dricka det utan att må illa. Kul att kunna dricka något varmt igen!
Åhhh....det där med glass låter gott, måste genast springa in i köket och ösa upp lite i en skål
Nogger Black tyckte inte jag var så god, gillar bättre 88:an black som fanns ett tag, vet inte om den försvunnit, men Tip Top är jättegod
När det gäller hallonte, som ni har skrivit om, ska det vara svart eller rött, eller spelar det ingen roll????
Meh: Det ska vara Roiboste (eller hur det stavas) med hallon.
Signatur - ok, tack då vet jag. Finns inte här i Östersund, men ska kolla i Stockholm då jag kommer ner dit till helgen
meh: på tehuset har dom säkert det...? Eller har du kollat där??
Lill linda - japp, har kolla efter rött hallonbladste både på Tehuset och Telogott, ingen av dom hade det. Flera andra Robios teer, men inte hallon.
Förresten måste jag fråga dig, har bm sagt något till er, vad hon tror att det är för kön på bebisen? Funderar på att fråga henne, när vi ska dig på torsdag
meh: ahh oki... konstigt att dom inte tagit hem det teet.
Nej, hon har inte sagt nånting...enda bm sagt är att hon tycker min mage växer så det knakar..
Har faktist inte ens tänkt på att fråga henne om det, kanske ska göra de o se om hon har rätt..