*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
nä jag tänker exakt lika dant....kan inte släppa den lilla oror som finns över att nått kan hända även på sluttampen*suck* men jag försöker låta bli och klart vi kommer klara det allihop!!
så övningskör du, hemma går ju bra så kan man ta den på den ultimata jungfrufärden med bebben i
jag brukar också torrköra vagnen lite hemma...
brukar även pyssla med de saker vi har hemma redan. Vika kläder, känna på sakerna, sortera i skötväskan. Känner mig lite smålöjlig, men det är väl ett behov man har att påminna sig om att det faktiskt kommer en bebis som resultat av allt som är besvärligt.
lilaki: jo jag satt o kollade in den klänningen jag oxå, såg riktigt fin ut, fast samtidigt vet jag inte om jag kommer använda den mer än just denna gång, känns mkt pengar att "kasta ut" bara för en fest.
Fast den där ljusbeiga korta kjolen dom har där är fin, kanske blir en sån o nån top till..
Får kika på la redoute oxå o se om dom har nåt.
Om inte annat så kanske man kan köpa vanliga kläder oxå, typ från hm eller halens, bara att man tar en storlek större?
lill linda; jag köpte några fina sommartoppar från hm fast xl
dom sitter helt oki coh så kasnke jag kan använda dom lite efter sen också, man lär väll inte fösvinna helt direkt efteråt*s*
Lill linda - har du kollat på HM & Rowells? Annars på vanliga affärerna, fast på avdelningen med större storlekar. Det finns ju också Growinlife www.growinlife.se och Bigbelly www.bigbelly.se på nätet. Vet inte om dom är dyr, men du kan ju titta.
HeppHoppHapp....Så är man nu hemma ÄNTLIGEN!!!!
Dan har bara varit möten och en massa spring!
Virrig till max och min älsklingkollega som jag är tajt m tycke rjag ska se till att få bli sjukskriven... Jag är ju bara en stor skrutt....
Ser att det shoppats...Jag shoppa i går på HM ett limegrönt linne och en klänning - i vanlig medium båda... Tänker inte köpa mer mammakläder nu... Jag får slita på de jag har...sen är det så bra - man kan ju komplettera med lite linnen och sen har sina gamla skjortor utan på uppknäppta...
Jag är förvånad att jag kommeri medium i vanliga tröjor... har ju faktiskt gått upp nästan 18 kg(12 sen inskr) - men hur de är fördelade vet jag inte...Det sitter lite här och var...
Är det nån mer är lilla/stora jag som närmar sig 20 kg strecket?????
missisola, du kan vara lugn*s* jag ligger runt 17 kilo plus och är snar över 100 kilops strecket
så här är det ingea medium stolekar som gäller utan xl!! jag kommer att ha mycket jobb efteråt med att komma tillbaka till min vanliga storlek..även fast den inte heller är så liten*s*
100-kilos strecket klarar jag nog mig i från - i sånt fall ska jag gå upp lika mycket till... Min kollega passerade 100 - men då samla hon massor av vätska (fick havandeskapsförgiftning)...Hon kunde inte ens ha sambons skor utan fick sprätta upp dem lite för att få i fötterna...
Men jag fattar inte de som bara gått upp typ 5 kilo hittils..Men det måste vara att våra kroppar är olika helt enkelt och vi som ökar mycket inte ska hänga upp oss på det... Huvudsaken att det kommer ut en frisk bebbe!!!
Men måste fråga...Är ni mer hungriga nu??? Jag menar för nån vecka sen så blev jag mätt fort... proppmätt..Nu så blir jag inte mätt alls och är hungrig hela tiden...och då menar jag inte sugen för det är jag inte utan VRÅLHUNGRIG!!!!! Är det för bebben ska öka sin vikt med det dubbla nu i spurten???
Missiola - jag har bara ökat 5,5 kg i vikt, men så var jag en tjockis innan också. Och jag har också blivit jättehungrig igen, pang på så är jag vrålhungrig och bara MÅSTE ha mat. JObbigt
vonkis härligt att läsa att det gick så bra på tillväxtul...
missisola imorse sov jag sött när du kilade till jobbet
jag tror bestämt att din kollega har rätt, det är nog dags för dig att varva ner.
kommer inte iväg till babyproffset imorgon blir en tur till ikea istället. dags att köpa säng.
viktökningen är konstant och enorm..........
ang shopping, jag var på h&m och köpte svart klänning och ett par kortare byxor. de e bra för dar man känner sig xxxL i övrigt kan jag kombinera lite gamla plagg av storlek större.. för nu vill jag inte ha mer mammakläder ev en ny morgonrock till förlossningen
för nu är jag redo för att träffa plutten.
ursäkta men kan inte låtabli att gnälla lite igen..jag har ont... tror bestämt att jag förraveckan firade min sjukskrivning lite väkl aktivt och glömde vila. för nu har jag så ont överallt.