• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • vonkis

ja då var man tillbaka från sitt lilla äventyr på tillväxtultraljudet
    kan medela att allt såg bra ut och vi fick det bekräftat igen att där inne bor en liten snoppägare*s* såg så fin ut sååå och läkaren trodde inte han skulle bli så jätte stor utan skulle landa på dryga 3 kilo...känns skönt inför en förlossning
    är sååå lycklig att allt såg bra ut och när jag såg ryggraden så kunde jag pusta ut, såg därimot inga armar och ben*s' så jag undrar var dom var??!!
    nä dom fanns säkert där bara att det var inget han kolla närmare på.
    känner mig cool lugn nu och jag kan se fram emot att få träffa vår lilla älskling om ca 8 veckor!!!!!

• meh

Lill linda - ja, jag tycker det skulle vara kul att höra vad hon tror, proffs som dom är och sedan se om det blir rätt

Vonkis - vad skönt att allt är väl. Börjar längta ännu mer nu, eller?

• vonkis

meh, ja man blir ju helt galen av att få se sin lilla bebbe när man ligger där så nu känns det så otroligt personligt, och underbart så man börjar nog längta ännu mera*s* sydde ett litet mjukisdjur idag och nu känner jag liksom att jag gör den verkligen till honom! konstigt kasnke men det är en märklig känsla man går runt med nu.

• Limpis

Vonkis, härligt att allt gick bra!! Vi såg ju vår lille kille igen på köns-ul och det känns så himla bra - men samtidigt overkligt...

Har just fått ett paket hit till jobbet från UPS - misstänker att det är den beställda vagnen Nu återstår bara att få sambon att förstå att det inte är så jobbigt att komma förbi här och sedan bära hem 14 kilo... Ehhh... Tur att vi bor nära mitt jobb...

Blir så sugen på glass när ni pratar om det hela tiden Längtar till maj månad när Tip Top (eller hette den Top Hat?) - den med nougatkulan i mitten kommer tillbaka!!

• meh

Vonkis - jag också vilja göra ett till ul, bara för att det ska bli mer verkligt, men samtidigt så håller pyret på och gör volter mm, så det kan inte bli mycket mer verkligt

Limpis - vad kul att ha fått vagnen . Vi kommer hämta våran när pyret har kommit ut

• vonkis

limpis, kul att få hem vagnen!!! jag får nog vänta tre veckor till innan våran dyker upp...då blir det allt övningskörning som gäller

meh, ja det är klart det är verkliigt bara av att få känna lilla livet innom sig

• lill linda 82

Är det nån här som har nåt tips om några fina kläder på nätet som är lämpligt att ha på ett kalas?
    Pappa fyller 60år om 2 veckor, skulle vilja ha nåt somrigt o fint på mig då, man vill ju göra sig fin o visa upp magen då hela släkten kommer på besök som jag vanligen träffar bara en gång per år för att dom bor så långt bort.
    Har kollat runt här i stan, men alla storlekar som jag kan ha är urplockade..

Har ni nåt tips?

• Limpis

Ja, det kanske blir en provtur i vardagsrummet ikväll Vi har sk "förlossningsgaranti" så att om något går fel nu får vi returnera vagnen utan några som helst förpliktelser. Även om man inte vill oroa sig för sådant som kan gå dåligt, så finns ändå den där rösten som säger att man "ska ta det försiktigt" i bakhuvudet. Eller är det jag som är nojjig nu..?

• Signatur

Lill linda: La redoute kanske. Tycker att det generellt är ganska dyrt på nätet med mammakläder.

• lilaki

lillinda: Jag köpte en jättefin klänning på nätet från boob i förra veckan. Den är en omlott, som också ska vara snygg när magen är borta.
    Jag tog den som har vit bakgrund med olivfärgat mönster, men den fanns i enfärgat svart, vitt och någon mer färg också.

Fick hem den i fredags och provade den. Jättefin, med mage också!

www.4mom.se/index.htm

Hoppas du kan finna något där du gillar!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D