*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Jag hade bara ökat 3 kg... Det var för 2½ vecka sedan.. Nu har jag ökat 8! Har svullnat upp som en ballong, känner knappt igen mig själv när jag ser mig i spegeln... Förstår dock inte hur jag kunde samla på mig så mycket vätska så fort..
Jag har aldrig blivit mätt fort eller så.. Hela graviditeten har varit, och fortsätter vara, en enda lång orgie i ätande... Konstant hungrig.. Kanske, KANSKE, att jag blir mätt i 5 minuter efter att ha vräkt i mig 5 tacos... Men efter de 5 min. så är jag vrålhungrig igen...
Triump: Kollegan går förbi Babyproffsen varje dag ..på Kungsholmen så hon har erbjudit sig att hämta lådan... försökte ringa dit och kolla att det är ok att hon gör det och att de hade, men ingen svara..*hmm* Ska glida förbi i morgon innan jobbet... börjar sent så..
Ta det piano!!!! Inte slarva omkring på stan! Och använd bältet...F-n va de tjatar på mig på jobbet om det.... Men det hjälper liksom inte...utan Drutten HATAR bältet....
Nu har jag flörtat - håller på att få ett fotbadbubbel fixat och sen ska jag få lite massage!!!!
missisola , kan du skicka hem massören till mig sen?!
tänk om man hade det så bra!!! skulle kunna göra vad som helst för att få en skönt massage på ryggen och vaderna...lite svårt att ligga på magen men man kan ju ligga på sidan eller sitta upp på en bakvänd stol.
Vonkis: Har du inte en egen massör hemma*blink*..annars får du lära upp han och säga att blivande pappor gör sånt*hehe*..jag sa till micke att när drutten är ute och han lekt en massa med h*n då ska han oxå få massage.... Sen så tycker han synd om mig som bär omkring på magen...har velat ge honom de n många ggr, men det gåååår ju inte!!!
jag vill me ha massage men just idag vågar jag inte be om något mitt icke sovande och tumla runt i sängen under natten har satt sina spår på sambon som är jätte trött.. och dessutom är det han som får ta all matlagning idag.
Triump: Men mat är ju som massage för magen...eller nått*hehe
Usch nu blev jag hungrig igen!!! Men jag kan inte få i mig nått....
Signatur: när man ska sjukskriva sig till CSN så gör man det från första dagen direkt till FK, de tar alltså inget ansvar. När sedan godkänner sjukskrivningen (får sjukskriva sig en vecka själv som vanligt) så stoppas tiden att ticka (dvs man förlorar inga veckor).
Mowglie: jag kan absolut inte ligga på rygg, då vrålar jag rätt ut för det gör så för-nnat ont! Enda läget som går är framstupa dit, men på väg dit (ner på rumpa, rullar vrålandes runt till mage osv...ja, du kan ju tänka dig cirkusen i sängen på kvällen) så är det ett h-e! Tack och lov gör det inte riktigt lika ont när jag går längre...eller rättare sagt...ibland är jag nästan smärtfri och ibland kan jag inte flytta fötterna...
Du kan väl ta med dig telnr på torsdag?
hihii dessutom är jag superhungrig och vill ha mat nuuuuuu.
foglossnings bältet är ett måste och idag på min promenad så gick jag som en liten geisha..mini steg...
Hej!
JAG KLARADE DUGGAN!!!
Nu är skolan slut. Imorgon gör jag sista dagen (utan någonting att stressa upp sig för eller så). På eftermiddagen har vi sista mötet som löpt under 2 terminer (1 eftermiddag/månad ca). Dessutom på min födelsedag, så jag har blivit lovad att få tårta av läraren då! :-P
Känns som ett bra sätt att avsluta skolan på. Ett slö och fika möte med tårta och lite uppmärksamhet!
Var på 3:e föräldrautbildningsdagen idag (missade första 45 minuterna pga min dugga). Kollade på förlossningsfilm (ej med Schyman), pratade förlossning och fikade. På onsdag ska vi på studiebesök på förlossningen.
Maken står i köket och lagar middag, själv ska jag slänga mig i soffan och njuta över att inte behöva stressa upp mig över någonting. Slödag i skolan som sagt och sedan ska maken bjuda mig på någon restaurang på födelsedagsmiddag. Tror ni man kan hoppas på frukost i sängen (har ALDRIG hänt under våra 9 år tillsammans, men man ska inte ge upp va?) :-P
Börnen...känner igen mig lite i rumlandet i sängen där... När jag vaknar på natten på sidan och behöver gå på toa..då får jag ta sats för att kunna rulla på rygg - ont gör det..sen måste jag sitta på sängkanten innan jag kan resa mig upp..och sen ja...stapplar jag ut till toan...
Vad får du för gott Triump?