• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • vonkis

börnen; grattis!!! låter jätte skönt att ha det där klart nu
    hoppas ni får det trevligt i morgon och att ni får äta gott... just nu så kan jag bara tänka på mat för jag är vrål hungrig!!! väntar på att maten ska bli klar, men det tar ju sååå lång tid när man är så här hungrig

• triump

ikväll blir det sambospecialare..något jag lärt mig uppskatta. bönor falukorv och potatis

ha ha ja inte är man snygg när man mitt i natten skall ur sängen, elefant..

• triump

vonkis vill me ha mat nuuuuuuu..

glömde ju. Grattis Börnen äntligen klart med pluggandet.

• Missisola

Nu kör jag med sambon lite*ler*....känner mig som en drottning*hehe*..

• vonkis

är det oki och stå och äta med sked från stekpannan innan det är klart?!*s*

• Missisola

Vonkis: Man måste provsmaka...både en , två och tre gånger!!! Jag har borstat gaddarna så här blir det ingen med mat i dag så det så...*tror bestämt*

• meh

Jag är inte konstant hungrig, men lite småsugen är jag hela tiden. Har gått upp drygt 6 kilo sedan inskrivningen, men då var jag inte trådsmal innan heller utan hade ett antal kilo att ta av

En lite nyfiken fråga, ni behöver inte svara om ni inte vill. Är det någon av er som träffat er sambo/man via internet?

• Missisola

Meh: Jag har indirekt träffa min Micke via nätet.. Är med på ett nätverk som heter Shortcut och är med i en klubb som heter Skitiga Duken - dvs man går på sk sunkrundor...billig öl och mathak!!Jättekul..Förrförra Valborg träffades vi på en sån Valborgssunk ...på haket Rosa Drömmar*hehe* på Lilla Essingen i Sthlm..ölen 19 pix...
    Snart firar vi 2 år=)!!
    Har du Meh?

• meh

Japp, både mitt ex och min man
    Maken och jag träffades via SpayDate och hade kontakt med varandra redan för 4 år sedan, men då blev det aldrig något för jag träffade mitt ex istället och vi blev tillsammans. Ex:et och jag blev sambos och förlovade oss efter 6 månader, men det höll bara i 1 år och 3 månader. Sedan blev jag och maken tillsammans efter 1 månad som singel, återupptog kontakten med varandra och vi förlovade oss efter 5 månader och gifte oss efter 1 år och 20 dagar

Känner många som träffat sin sambo genom internet och brukar säga att internet är bra till mycket

• Sulfur76

*meh* jag träffade min sambo via internet på funplanet. Det var för 5 år sen och vi har en dotter tillsammans och en på väg....

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D