• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

*trött*

Ingen vidare natt - gör så himla ont när jag vänder mig - så jag gav upp och var uppe mellan 3 och halv fem.... så när klockan ringde var man lagom mör...
    Jag tror faktiskt kroppen inte tyar mycket mer... känns som kokt spaghetti... som nån vill mosa ..eum...

Ska kolla den där gratisboxen i dag... F resten - Triump - ta med dig kupongen om du ska till Kungens Kurva - Babyland ska oxå ha dem!!!!

• triump

godmorgon..
    här har ni ännu en utan så värst mycket nattsömn.

missisola smart du är..babyland på kungenskurva vilken grej slå två fluger i en smäll.

• triump

undrar just varför ingen i min omgivning varnat om den här smärtan, alla bara pratar om hur ont det gör vid jälva förlossningen?? är det så att allt glöms bort när pluttisen väl kommer.

• Mowglie

Ja det sägs ju att man glömmer alla krempor när lillen har kommit!, men jag håller med att vafrör har ingen sagt att dessa krepor finns!!! Skänns som man inte har sovit en blund inatt!, är det någon mer som tycker att livet har blivit otroligt varmt den senaste veckan? börjar nästan undra om jag kommit i klimakteriet

Igår kunde jag faktiskt inte låta bli att springa till glassbilen när den kom!!! kan inte minnas när jag handlade av glassbilen sist,men det var en kul att åter minnas! skönt att slippa springa till affären varjedag för att köpa glass nu när fogarna börjar bråka lite igen, verkar som fogarna kommer ivågor

• Sulfur76

Godmorgon alla!
    Ser att det är fler som har problem med nattsömnen. Ang att ingen sagt att krämpor finns, jag väntar nu min tredje och har aldrig mått så här med dom andra två. Kan nog säga att jag haft lätt graviditeter så får man allt denna gång, min kropp försöker nog tala om för mig att den inte vill vara med om detta fler gånger.

• triump

mm glassbilen. har vi koll på!! och är flitiga kunder allt sedan +:et på graviditetstestet..

värmen har stigit även här,. måste öppna och vädra lite då och då..

• triump

sulfur är du helt 100% säker att du inte kännt smärtan tidigare eller om de på bb raderat ut just den minnesbilden* konspirationsteori*

• Sulfur76

jag ahr aldrig känt så, när jag väntade min son var jag i gång hela grav. Fick lite problem med bäckenet efter förlossningen eftersom han inte riktigt hittade ut utan stampade i mitt bäcken. med min dotter var jag ute och gick i skogen varje helg flera mil. Var ute och gick ett spår som var 2 ½ mil lång dagen innan hon föddes utan problem. Nu kan jag inte ens gå till dagis med min dotter utan att få sd och ont av foglossning och ändå tar den promenaden bara 5 min.

• triump

sulfur att det kan vara sån skillnad. detta är ju min första graviditet men hoppas att det blir fler, och då gärna utan sån smärta.

har någon tips på smärtlindring för strålningar ner till benen? foglossningar? och ryggverk? och allt annat...........................

• Sulfur76

Mot foglossning så sa min Bm att akupunktur och att ha bälte är det enda. Jag har bälte men tycker inte det hjälper. Strålning ner i benet har med iscias nerven att göra och det kan man inte göra så mycket åt. Ryggvärk vet jag däremot inget bot för.
    Men är det någon som kan ge tips vad man ska göra åt en förjävlig halsbränna när inget från apoteket hjälper. Tacksam för tips.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D