• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • lill linda 82

Gomorron!
    Det trista är att jag hört att har man väl fått foglossning så blir det värre ju fler barn man får.. Dvs nästa gång jag blir gravid lär ju jag få åka rullstol eller hoppa på kryckor för att ta mig fram.. Jag känner knappt av foglossningen nu, blir mer irriterad på den där muskeln som går bak i båda skinkorna som värker hela nätterna som gör att jag knappt kan ligga på sidan. O att man numer går som en cowboy, bredbent för bäbis ligger så långt ner..

Satt förresten ute o solade i 4 timmar igår.. snacka om solen tog bra. Nu har jag äntligen fått färg på kinderna o massor med fräknar! Trodde att det skulle bli lika bra väder idag men tji fick jag.

• lill linda 82

Sulfur: då halsbrännan är som värst tar jag en tab gaviscon + ett glas med samarin..För mig funkar det bara att blanda dessa, hellre det än att få maten i munnen hela tiden under natten.
    O sen dricker jag massor med bubbelvatten hela dagarna, funkar till viss del det oxå...

• Mowglie

jodå, då blev det inga fler barn för mig nej och inte vill jag ha fler heller, kommer aldrig mer att utsätta mig för en graviditet igen, men nu vet jag hur det är och kommer att vara så nöjd med min lille som kommer till mig inom 45dagar!!!! Och jag vet att folk brukar säga att nästa gång kanske du mår jättebra, men faktum är att mitt magsår kommer att göra nästa graviditet ett helete oxå och det har läkare redan konstanterat för mig, så det är ju tur för mig att jag inte har någon längtan efter fler barn, annars hade nog varit en jobbig tanke.

• Sulfur76

Tack lill linda 82 ska testa det, för inatt trodde jag min hals skulle brinna upp och vart jätteillamående. halsbrännan sitter fortafarande i så ikväll när sambon kommer hem blir det apoteket som gäller för hans del.

• lill linda 82

sulfur: såliteså...vet hur det är, man kan helt enkelt inte sova då det väl blir som värst!

Appropå fler barn så har min sambo "bestämt" att vi ska minst ha 2-3 barn, så det är nog bara att ställa upp..

• Sulfur76

jag har sagt till min sambo att vill han ha fler barn efter denna graviditet så får han vänta dom själv, jag tänker inte ställa upp fler gånger iallafall. Fast skulle männen kunna vänta barn så skulle mänskligheten gå under för efter första grav. skulle dom inte palla fler gånger sägs det.......

• Börnen

Vet ni vad? Jag FICK frukost på sängen! Och blommor, en söt liten nalle och ett present kort på valfri spa-behandling!

Nu är jag mätt, nyduschad och ska strax iväg till skolan. Ikväll blir det restaurang med maken! Känns som en riktig toppenfödelsedag!

• Börnen

meh: jag träffade min make på "nätet", fast det är längesedan nu! Då fanns inte sådana här windowsbaserade program utan det var programmeringskoder som gällde, typ Linux! Vi träffades när vi var 16 resp 17 för 9 år sedan. Då fanns internet bara på universiteten och ingen visste vad det var!

• lill linda 82

Grattis på födelsedagen Björnen! Låter som att du kommer få en toppendag!

Jag o min sambo träffades oxå på nätet, på spraydate..

• Mowglie

BÖRNEN! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!

Kramis / L

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D