*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
vonkis.. du skall nog fundera på de där femveckornakvar att jobba..... kan vara dags att träffa farbror doktor och höra vad han/hon har att säga.
ja visst är det hemskt med fingrarna, alla göromål blir lite lidande och man blir fumlig..tappar saker och så..uuushhh..
Limpis det låter som om även du skall börja varva ner lite. finns det ingen möjlighet att gå hem halvdag, från jobbet.
triump, ja det kasnke vore nått at tänka på snart.
men ska försöka nästa vecka också...sen får jag se huir jag orkar.
ja visst blir man fumlig*s* jag tappar besticken hela tiden och när jag ska skriva på jobbet så blir det inte direkt fint...ser ut som kråkfötter
nu tror jag att jag ska gå och handla lunch...nått förslag? orkar inte laga nått utan det får bli lätt i sånna fall*s* funderar på plättar med sylt och grädde*mums*
God förmiddag tjejer
Lill linda - det var en rejäl majbrasa, tror inte jag skulle velat vara där
Amnie - sist jag var hos bm, så låg min bebis också med ryggen på höger sida och huvudet neråt, rörligt. Min bm sa inget om att det var fel hål, men på föräldragruppen igår sa hon att det är vanligast att barnet ligger med ryggen åt vänster.
Nu tycker jag iof att det känns som om h*n har rört på sig och ligger med ryggen upp mot bröstkorgen min. Vad tror ni, kan bebisen flytta sig så mycket när den väl lagt sig neråt? Hoppas att huvudet "halkar" neråt igen
Vonkis - jag är väldigt yr i huvudet till och från och har nu känt det i flera dagar. Tog mitt blodtryck hemma och det visade att mitt övertryck ligger runt 100, vilket är lågt. Det medför att man kan bli väldigt yr och få ont i huvudet. Finns ingen medicin mot det utan bara vila och dricka mycket vatten, säger min bm.
Låter som att vi alla har kommit till en kritisk gräns nu
Det GÅR faktiskt inte att stressa på i samma tempo längre. När det gäller ens egen hälsa är man kanske inte alltid så noga, men när det gäller den lille i magen vill man ju göra allt rätt! Ta´t lugnt idag, tjejer!
mmm nu vill jag me ha lunch..och för mig får det bli tonfisksallad..mumms.....sen e det dags att dra ut på en shopping tur
Hehe jag är tydligen inte ensam om det.... jag tappar saker hela tiden, o sölar mat på mig jämt då jag äter (fläckar fulla magen), och när jag äter så sprätter alltid sakerna ur tallriken på golvet vilket oftast katterna är superglada över..
Börjar tro att jag gått tillbaka till 5-års stadiet igen..
Jobbigt när allt bara sprätter ur händerna..o när jag dricker börjar jag alltid hälla innan glaset eller flaskan närmat sig munnen...!
lill linda, känner helt klart igen mig!!! jag blir så sut när jag varje dag efter lunchen hittar alla dessa fläckar på magen och inser att jag får snart gå naken om det ska fortsätta så här eftrsom vi inte kan gå till tvättstugan varje dag*s* måste nog instalera tvättmaskinen hemma snrt annar sblir det kris
Ha,ha ja det där med att svätta ner sig med både de ena och det andra är ju en hit, min man brukar säga till mogivningen att om barnet slabbar mycket så ser ni ju vem det brås på
Får säkert byta tröjor 2gg/ dag för att det hamnat mat eller något annat skit som jag stoppat magen i
Meh: hur var det i Stockholm? `Å tack snälla du för att du lämnade av solen här till mig, det erkar som du har lämnat den för gott
nu är det riktigt fint här och varmt ca +15* och balkongen är det väl ca +45* mitt ti solen
*'grr'' telefon köer*** försöker få någonting uträttat** vill boka tid till att bekräfta faderskap.. men de tycks vara på lunch hela bunten.....får försöka igen efter 13.15...grrrrr.. nu undrar ni nog varför man skall göra detta innan pluttisen ens dykt upp. ja, det är bara något vi vill ha klart ,heltenkelt. för när pluttisen väl är här då kommer tankarna inte ligga på allt administrativt direkt...
Triump: det är jätte bra att du tar tag i det nu, precis som du säger det kan lätt rinna ut i sanden annars, på våran mvc så har det skrivit lappar och påmint alla som inte är gifta att tänka på att semestertiderna börjar i juni, och att det kan vara svårt att få tider.
Hoppas att du får tag i dem efter lunchen.