• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • vonkis

triump, kan du ge mig telefon nummret dit?!
    vore jätte sanällt för då ska jag börja fajtas i kön med dig så vi också får en tid...skulle vara jätte skönt att ha detta klart innan lill killen kommer
    bor ju ganska nära varandra så det borde ju vara till samma kontor va?

• ickelpicka

Triump - jag tycker det är en utmärkt idé att fixa faderskap etc innan bf, dels pga man säkerligen kommer vara upptagen med annat när bebisen kommit, men sen också det jag ser som det viktigaste - skulle något hända mig innan det är fixat kan det bli himla krångligt för pappan att ordna med faderskapet och vårdnaden, då det måste upp i tingsrätten och bebisen innan dess blir placerad hos mormor alt. någon särskild förordnad vårdnadshavare. Det vill man ju inte.

• lill linda 82

Jag o min sambo ska skriva på faderskapet på tisdag.

• ickelpicka

...och vi på onsdag!

• triump

vonkis till växeln är det tel 508 18 000.(farstastadsdelsnämnd) de kopplar dig..men är inte tillbax innan 13.15 idag.....hmmm eller var det 14.00

lill linda, du ser du har redan fått tid och allt.

• lill linda 82

triump: jupp, min sambo ringde o bokade tid imorse... han trodde att vi skulle dit idag, oanmälda! Trodde han jaaah.. Men jag sa att det troligen var besökstid, vilket jag hade rätt i..

• triump

ickelpicka. det är så sant det du säger att om något skulle ske mig så blir det krångligt för pappan.

ja och det är bäst att få detta gjort för inget frieri är på G..

• triump

hihhii lill lilnda....vad de får för sig saker männen..

• meh

Mowglie - det var så lite så, njut av den . Jag hade det jättebra i Sthlm, fick ju biljetter till Mamma Mia på lördagen och annars så tog jag det rätt så lungt. Men några mammakläder hittade jag inte, så jag får använda mig av dom jag har.

• A lie

Angående graviditetskrämpor och gnäll etc. Ni vet väl att allt detta har ett viktigt syfte?? (min systers teori från då hon var gravid) - förbereda den blivande pappan på hur det är att ha ett litet barn.
    "Gå inte så fort, vänta på mig"
    "Vill ha godis NU!!!"
    "Kissnödig"
    "Hungrig"
    ... och inte har man bordsskick eller nåt heller... listan kan göras ganska lång
Svar på tråden *Välkommen hit! :-D