• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • vonkis

triump, tack!!!...ska genast försöka få en tid
    kan ju vara jätte skönt för pappan att ha detta gjort innan förlossningen så jag hoppas det finns tid för oss snart i maj

nu satt jag i solen en halvtimme och man får jätte lätt färg coh det värmer så skönt!!! vilet bra beslut jag tog i morse!

• Pyret82

Nu har vår fiiiina UrbanJungle kommit!!
    Vågar man hämta ut den redan eller ska man låta den stå på butikens lager ett tag?? =/ *nojjig*

Kraam/ Veira (V.35)

• A lie

Pyret - hämta... vi hade tänkt låta vår vagn stå tills bebisen är född, men ska hämta den i morgon (fick veta idag att den kommit in). fast kan ju vara en idé att kolla att de har "om något händer garanti" på den. Vi får inte tillbaka handpenningen om vi hämtat ut vagnen, men resten får vi tillbaka... Men det ska ju inte hända nåt så... Tycker det känns skönt att veta att allt är klart och boa in vagnen lite innan...

• triump

A lie... den var solklar

Pyret här hoss oss står vagnen hemma. men gör så som känns bäst för er. men inte är det farligt att hämta hem vagnen

vonkis visst är det bra med lite vår sol.

• ickelpicka

Hämta! Måhända är jag yrkesskadad, men skulle det vara så att butiken går i konkurs lär ni bli utan vagn och endast stå med en oprioriterad fordran i företagets konkurs (försåvitt ni betalt vagnen).

• Mowglie

Hmm har tänkt på det där med mammakläder, så ettpar super snugga jeans på Lindex, men det är ju bara 5v kvar, och det kostade ca 600kr! känns som det är onödigt, men nu har jag snart inget att ta på mig längre hur skulle ni göra, skulle ni köpa i allafall eller bara hitta det bästa som ni redan har att ta på er?

Meh: Trevlig med Mamma Mia! Skulle oxå vilja se, men jag skulle nog vilja åka til London isället

• triump

Mowglie jeans..?-det är ju snart sommar
    linnebyxer, kjol eller bara något mjukt....går ju lika bra.

• Börnen

Mowglie: tänkte som du...sedan var jag in på HM och hittade en massa vårkläder... (min lillasyster konfirmeras om två veckor!!!). Så jag köpte faktiskt en linnekjol, en linneklänning (som jag dock tror att jag inte kommer i om 2 veckor!), samt två mysiga t-shirts... Har samma problem som du...kommer inte i kläderna riktigt längre. MEN, trots vår knapra ekonomi, så kändes faktiskt mycket bättre när man fick känna sig lite vårfin! Dessutom så kan man ju ha mammabyxor ett tag efter, lär väl dröja ett tag tills man kommer i sina vanliga byxor igen!

• vonkis

hämta vagnen!!!*s* jag bara längtar tlls om två veckor när våran kommer och vi får ta hem den kommer bli utnätta träningsspår i hallen hos oss men det skiter jag i !! jag vill bara få känna och klämma lite nu

jag har börjat använda kjol har bara två byxer att byta med så jag har börjat använda mina gamla sommar tjolar som jag sätter under magen och så ett långt linne till och tröja...funkar jätte bra om man har fått svullna lår och man är rädd för att få skavsår som jag lätt får nu mellan låren så köpte jag ett par cykelbyxor som jag har under och det fukar jätte bra!

• A lie

Kläder är verkligen ett gissel... Vill inte köpa nytt att ha sista veckorna bara, utan vill handla sedan då jag är smal... Idag går jag utan ett endaste gravidpagg... Stretchjeans modell låga med snörgylf uppsnörad och en vanlig tröja. Blir lätt skarv mellan tröja och byxor - lösning, neddragen tuptopp... har annars två mamabyxor jag kommer i (man ska hämta ett par mammajeans hos syrran i nästa vecka )varav ett par är rutiga och jättesvåra att hitta ngt snyggt att ha till... Har jättedåligt med långa tröjjor/linnen, så just detta med att dra ner en top är en ganska smart lösning... Hört att många har så när de ammar...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D