*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
missisola önskar dig fortsatt trevlig födelsedag. jag köpte supergulliga fot stämplar på Granit. kommer funka utmärkt till en liten bok/pärm för plutten...för det är ju ett pågående projekt
Triump:Åh ...det ska jag kolla upp i morgon..stämplar... Vi ska en tur till Farsta så..
Tuppa av framför dumburken... och jag ska nog fortsätta min väg in till sängen...*gäspa*
Jobbigt att fylla år
Har varit ute på något som liknar ett litet Ullared med mina föräldrar och maken. Kunde knappt ta mig in från bilen till ingången...insåg att jag aldrig skulle kunna ta mig runt. Så, vi frågade om de hade en rullstol att låna ut...och det hade de!!! Så jag kunde följa med runt, men gissa om jag kände mig dum...och naturligtvis så träffar man folk man känner när man helst vill sjunka genom jorden!
passar på att önska alla en trevlig helg.
min plan A var att kika på tv, men det kommer ju absolut ingenting.... sambon är ute på stan och leker med kompisarna, inviger nog en och annan uteservering...nåja. får zappa vidare. kram .
Börnen hittade ni något kul att shoppa.
Triump: önskar trevlig helg tillbaka (till alla andra oxå!!!).
Sitter med papperstuss i näsan nu pga näsblod! Kul, kul...
Idag försökte jag verkligen somna om, men det går ju inte när det är full rulle med hicka och sparkar kl. 06.00!!! Lika bra att gå upp och äta frukost -man är ju hungrig!!!
Jag gav upp vid halv sex=/ Ont i fogarna så fort jag vände mig och känner att min pollenallergi är på intågande*förbannar alla björkar*
Drutten har varit lugn, men nu så börjar h*n pocka på uppmärksamhet...
ElinN : fick du stopp på näsblodet... Blöder jätte mycket ur näsan nu - men tror att mina slemhinnor är extra kassa nu pga allergin!
Missisola: Jo, till slut fick jag stopp på det! Man har ju såååå känsliga slemhinnor nu. Jag trodde min pollenallergi hade blivit bättre, men i år verkar jag känsligare än vanligt. Man är ju täppt och irriterad i näsan redan pga graviditeten, i alla fall jag. Vi har en björkdunge utanför sovrumsfönstret, så här blir det inga öppna fönster på nätterna!!! Hoppas dina fogar blir bättre!
Min lilla vilde är fortfarande i full gång -jag tror hon försöker ta sig ut via navel/revben... Hon är galen! Men världens mysigaste också!
ElinN: Vi har en MEGAbjörk utanför.... skulle vilja smyga ut en natt och bara *svisch* såga ner den....*hehe*...
Drutten verkar oxå vilja ta sig ut på de konstigaste ställen - just nu är höger sida ett populärt ställe att vistas på...och då menar jag SIDAN...
Känns som jag får synda för att jag gick för mycket i går...Har jätteont och det är så svårt att resa och sätta sig...=(
god morgon på er!!
ser att ni är uppe med tuppen
själv kunde jag inte sova mellan 2-3 inatt för allt var obekvämt och jobbigt och halsbrännan var för jävlig!!!
men verkade slockna till slut men vakande halv åtta*suck*
ska bli så skönt med helg!! slappa och äta god mat
kasnke funderar på att baka bullar...blev så sugen och det är bra att ha i frysen snart*s*