*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
mowglie, jo det kasnke man kunde göra...tänkte inte på det.
men tänk om man går över tiden då, inget större probelm än att boka ny tid iförsig
ska ringa nästa vecka för att prata med en annan tant så då kan jag boka tid...tack för tipset!
hej på er!
Nu har jag haft min sista skoldag på länge! Sitter kvar i skolan och rensar bort lite gamla filer från nätverket...
Trodde aldrig att den här dagen skulle komma. är nästan lite chockad!
Nu blir det vila ända fram till förlossningen... Låter både trevligt och skärmmande på något sätt.
Måste fixa ihop ett förlossningsbrev med önskemålen som ni andra... Får leta lite idéer nu framöver! jag har ju all tid i världen att fixa det på känns det som!
Jag sitter också och knyter ihop det sista innan jag går på en veckas ledigt!! jihoooo!
Sedan är det bara två jobbveckor kvar (max) innan det är dags att gå hem och vänta!!!
Trevlig helg alla junijäntor!
Hmm...undrar om våran bm kommer säga något om det där brevet när vi är dit nästa gång. Har inte hört något om det ännu.
Hemma - TRÖTT!!!
Vaknade 4 i morse och rastlös som jag var åkte jag och simma innan jobbet... Jobbade 9-12 - det räckte. Åt luch ute m kollegorna - Indiskt gott, men halsbrännan gillade det inte...=/
Blev uppvaktad av dem oxå= )
Min födelsedag i dag - blir dubbeltrea
Sen mötte jag upp sambon på stan och gick och gick och gick - INTE BRA!!!
Men vi hari alla fall köpt pärm, albumblad(svarta hårda) och passande pennior - nu ska jag börja med mitt lilla projekt - druttpärmen!
Fick nyss presenter av darlingen..en bok jag önskat(psyk. deckare), nya parfymen från DKNY och presentkort så jag kan köpa mig en munkjacka!!!
*sprudlar av lycka*
I kväll ska vi mysa m baguette m ostar och sånt!!!=)och en rulle:9
I morgon fortsätter firandet - 2 år tillsammans=)
Denna tråd kanske ger lite tips hur ett förlossningsbrev ser ut=)
www.familjeliv.se/Forum-2-13/m2667181.html
Undrar ang. faderskapsintyg... finns det inom nån tid man måste ha gjort anmälan???
Så tillbaka från föräldrakursen. hade gärna provat profylax, men vi fick det bara på ett papper, bad henne förklara/visa men hon bara pratade bort det med att det kommer naturligt... Olika ställningar i saccosäckar fick vi däremot testa - fnittrigt...
vonkis; jag skulle gå upp och skriva på så har man det gjort även om pappren nte kan bli klara så behöver ni inte försöka få en tid just i semestertiderna...
A lie - det är inte så svårt att andas..det du ska tänka på är vid utandningen...att den inte är forcerad...utan vår kursledare sa att man skulle slappna av i underkäken och ha ett sk Nerdface
.. luften ska ut otvingat...=)
Grattis på födelsedagen Missisola
vonkis var det du som var i telefonkön innan mig
,...... hihiii när jag slussats runt så var det bara väntan i kö och inte kom jag fram ändå... sen vart jag ju tvungen att ge mig.. guppi väntade
.. shoppade lite på rea där.
Vonkis knasigt att de sa så. det står ju t o m på deras hemsida att man kan årdna faderskapsbeviset innan bf???? förstår ingenting..
Liten skönt att höra att det gick att 0rdna faderskapsbeviset tidigare..
meh du är underbar, visste inte hur många dar jag skulle skriva mig sjuk på månadsrapporten..för resten skriv under fk:s papper ju.