• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Börnen

Missisola: det är lugnt, vi får ha de i flera dagar!

• Liten

Ingen annan som är vaken än?? 1 h 45 min sedan jag vaknade, dööör av tristess...
    Hoppas att ni hade en trevlig valborg!
    Hur många ska ut och demonstrera idag då?

• Missisola

Liten: Jag tror vi vaknade ung. samtidigt..Tur att FL finns, även om det kanske inte är så mycket aktivitet så här dax...
    Ingen demonstration för mig...ska du ??

• Liten

Missisola: Nej, tyvärr... Efter min lilla tripp till förlossningen så får jag inte ens gå till affären... Hade velat dock, det är en av mina favoritsaker att göra på hela året...

Ang. aktiviteten så gör det inte så mycket, finns massor att läsa ändå ju, som man missade igår..

• Missisola

Liten: Ja visst ja... du ska ju ta det superpiano...då förstår jag tristessen i det hela... Själv borde jag ta det lugnare än jag gör - men jag håller ff på att träna på det*sucka*...
    Men du kommer inte få gå och handla en liter mjölk innan midsommar då??

• ursul

Mitt lilla pyre har lugnat ner sig därinne i magen, ingen cirkusartist längre...någon annan vars bebis börjar ta det lugnt?

• N i n n i e

ursul: Nej här är det full cirkus fortfarande! Men jag har för mig att du är längre gången än jag (jag är i v33 nu).

• nessie72

Ursul: själv har jag en blivande gymnast där inne känns det som
    FAst Pär-Märta borde inse att det börjar bli VÄLDIGT trångt där inne.....Eller så håller H*n på att utöka sin lilla 1:a till 5:a på östermalm,med 3 meter i tak och öppenplanlösning

• Mowglie

Godagens tjejer!

Liten, stackare som inte kan sova, vet ju precis hur det är, sov bara 6 timmar hela förra veckan men nu har det gott bättre hoppas att du kan koppla av något på dagarna så du orkar.

Missisola:Har jag missat något, har du varit på förlossningen? hoppas det inte var något allvarligt?!

Börnen: varför tvinga dig runt ialla affärer om du inte kan gå? du måste ju ta det lugnt, det är ju därför du är sjukskriven!

Ja det där med sista-aprilfirandet här i Uppsala sved hårt för mig igår när jag såg alla festa runt omkring mig Min pappa ringde tidigt igår och frågade vad jag skulle hitta på, kunde knappt hålla mig för tårar ´å sa bara, att nästa år är det du som är barnvakt! bara så du vet!!!, han bara skrattade och sa ja ni ungdommar, jag tyckte inte alls att det var kul, var deppad hela dan igår Har nog inte tänkt på det tidigare vad sista.april betytt för mig men det fick jag minnsan känna på igår!

Idag ska det börjas tapetseras i vårat sovrum, så snart är det äntligen färdigt renoverat här, efter att ha bott på en byggarbetsplats i snart 2månader! så jag hoppas att jag ska kunna börjar röja och städa upp lägenheten i morgon.

Och det roligaste av allt att bona in Mowglie´s rum, har nu köpt sängen, det blev Ikeas gulliver,vit.

• Missisola

Mowglie: Nä- jag har inte varit på förlossningen...?!!? Tror jag inte... Liten har varit på förlossningen...
    Men jag ska ta det lugnt... har ju så ont i fogarna och kan inte köra 150 längre...säger hon och har tvättstugan..Så jobbigt att gå i trappor.
    En dag kommer jag inte orka hela vägen upp...vad göra? Övernatta i trapphuset?

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D