• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Mowglie

Missisola: sorry såg fel! Men det var ju inte kul att höra att du har sådana fogprob, hmmm du kanske skulle be någon annan hjälpa dig med "stugan", det får min man sköta, stackarn, han får nog sköta det mesta just nu Men det är tur att jag har honom, vet inte hur det hade gått annars. Mina foglossnongar börjag ge me sig nu och hoppas att jag ska kunna fixa här hemma nu när renoveringen börjar närma sitt slut.

• Missisola

Mowglie: Han brukar alltid ta tvätten...och han är lite delaktig i dag oxå..men vi fick bara tid så tidigt (7) så han bar ner allt och så -sen så har han fått sova lite faktiskt... Så jag jag vikt och grejjat och sen får han bära upp allt

Håller på att gå igenom garderoben - kolla efter påslakan och örngott som jag ska göra om/använda som täcke/lakan till bla vagnen..Hittade tipset i nån tråd... Ett örngött passar perfekt som tunt täcke i vagnen nu i sommar=)!!!

• triump

Hej alla morgonpigga tjejjer

Missisola har du bytt visningsbild. trevlig. kanske är det dags för lite vår nytt.

• Missisola

Triump: Letade lite i gömmorna...dvs filerna ..och hittade en bild på en lite trollunge*hehe*...
    Dvs det är jag -72...

• Börnen

Godmorgon, godmorgon!

Något som jag inte lider av, men som många verkar lida av här...jag får sova på nätter och morgnonar! Sover ofta till 9 då jag blir väckt av klockan! Brukar sova ca 10 timmar per natt.

Dock måste jag naturligtvis gå upp på toa ca 3 gånger, samt vaknar varje gång jag vänder på mig, och tycker att man sover allmänt ytligt och oroligt, vaknar nästan alltid stressad och orolig av alla konstiga drömmar man har! Men jag får i allafall sova!

När jag vaknar så är mini vaken och bufsar runt, men det är inget som jag vaknar av...sover så pass hårt att jag inte ens hörde grannarnas festande igår!

• triump

Börnen bra att någon kan sova ut. och det är väl bäst att passapå nu innan man har en pluttis att ta hand om dygnet runt.

Missisola alla har vi varit små raringar

jag har sovit lite illa i natt, har tänkt på jobb och kollegor.. att man verkligen kommer vara borta ur matchen ett tag framöver. skall verkligen försöka hitta något annat, ja förutom plutten då, att brinna för... för jobb är ju en viktig del av ens liv trots allt. . samtidigt är det säkert nödvändigt med lite variation...

var vid brasa igår och såg massor av småbarnsföräldrar, ihhh vart lite skraj. det tycks vara så att man köper hela paketet, allt kretsade kring dom små...snart har väl sambon och jag matchande träningsbyxor,..

jag behöver snart komma ut på krogen, och ta ett glas vin i vuxet sällskap.. så juni och juli se till att kom nu... när jag sagt det minns jag alla mina vänner och hur de var inpuppade första året som småbarnsföräldrar... så vi får väl invänta juni 2006 innan man får det där glaset vin.

sorry osammanhängande text, men tusen och åter tusen funderingar.

• Liten

missisola: Nja.. Mitt rörelseförbud sträcker sig bara så långt som till om 3 veckor..
    Då har jag gått 35 fulla och de sa att vet var helt okej om förlossningen skulle starta då. Så så farligt är det ju inte, hade det varit 2 månaders förbud hade jag blivit galen..

Mowglie: Usch.. 6 timmar på en vecka?? Jag skulle dö!
    Mig är det inge synd om, igår sov jag från kl 00 till 13:25..
    Jag är normalt världens sjusovare, men idag har jag så fruktansvärt ont i halsen så det funkade inte...

• N i n n i e

Mmm... har just gjort en perfekt latte som jag avnjuter tillsammans med en kexchoklad. MUMS. Lyxigt med skum!

Idag kommer on kompis, som är duktig på att fota till oss. Han ska ta lite "konstnärliga" bilder på mamma, pappa, mage! Ska bli jättekul! Jag gillar egentligen inte alls att bli fotad, men det här är liksom en annan sak. Jag behöver inte titta in i kameran utan kan fokusera på magen! Jag lägger kanske in nån bild i galleriet sen om de blir OK. Än så länge har vi inte en enda bild där Tobias är med! Bara jag och magen!

Var hos kompisar igår och vi åkte till en brasa, men jag blev tyvärr kvar i bilen pga sammandragningar och sen fick jag lov att åka hem och lägga mig... Men jag fick ju i alla fall se elden enom rutan, så jag ska inte klaga!

• meh

God morgon tjejer
    Usch vad jag är trött, brukar somna vid 22 varje kväll, men igår var vi hem till kompisar på Valborgsmiddag, som vi hjälptes åt att fixa och gick inte och lade oss före 1.
    Jag har tur och får sova riktigt bra, kan bli att jag ligger vaken en liten stund efter de nattliga toabesöken, men somnar om rätt så snart. Vaknar vid halv 8-8 varje morgon, men det är mer pga hunden som kommer och vill ha frukost.

Ha en bra dag

• triump

ang. väckning. jag gissar att här vaknar vi nog ochså efter djurens, dvs katternas behov... senast 7.00 skall de ha mat och för att framföra budskapet är det ett himla jamande.....trots att skålarna är laddade med torrfoder, nä inte är det nöjda innan de får sin burkmat....

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D