• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • steffy

Så spännande imorgon får jag 100% veta om de är en pojke eller flicka jag är ju så säker på att de är en pojke men manvet ju somsagt aldrig.. Så spännande..kramis :)

• Signatur

Tihi, varit och köpt skötbord idag. Känns helt overkligt. Passade på att hämta ut babyboxen på babyland också. Fanns fler saker än jag trodde i den. Kul att bli glatt överraskad.
    Å tänk att vi snart är inne i "rätt" månad nu. Hurra!

• A lie

Signatur, vad var det i din box?? har hörst flera som fått massa kul som haklappar mm.. och är sur på mig själv för att jag hämtade ut min box redan i mars... Vill ju också ha de nya sakerna...

• Amine

Som vanligt full aktivitet här! Trist för er som inte mår så bra, själv mår jag fint, förutom att jag kräks lite, men det är väl sånt man får ta....
    Bebin har inte alls fattat att det börjar bli trångt där inne utan hoppar och studsar minst lika mycket som innan, senast i morse hade den uppvisning för mej och sambon. Och så finns alla ni som inte sover! Jag tänker så på er, jag vaknar när bebin vaknar men kan ändå ligga och halvsova. Går ju inte ens upp och kissar mer än en gång per natt sen jag lev behandlad för urinvägsinfektion!
    Har jag förresten berättat om vår superplanering... Vi flyttar typ 3 dagar före bf...Så helt plötsligt hoppas jag på att gå över tiden så vi i alla fall har flyttat det mesta när vi kommer hemm från bb. Men vi får väl se, det lär nog lösa sej! Spännande ska det bli i alla fall, hus med trädgård vid havet i stället för ordinär insats lägenhet (visserligen med uteplats men ändå) i stan KÄNNS väldigt lockande!

• Missisola

Jag undrar om det är fixering på G hä roxå..Vet inte vad drutten håller på med...känns som nån borrar efter olja...eller nått långt ner... och det trycker s**an emellanåt...
    Sen spökar nog hormonerna dessutom*morr*....
    Fick en MP3spelare i present av min föräldrar...hade önskat mig en... grejen är att jag då ska lära mig hur den funkar och hur man gör om CD till MP3 osv...Och det funkar inte ..... blir så frusterad och börjar toktjura=(..Är ju sån KAN SJÄLV, ,men sambon får ta och hjälpa mig när han kommer hem... två huven är bättre än ett..i detta fall tror jag...
    Usch - nu känns hela kvällen förstörd...men varför ska jag vara så ivrig????
    Ska nog ta och ägna mig åt annat..... boa lite i stället...se om det går bättre...

*djup suck*

=/

• Bonanza

Gud vad trött jag är nu!

Idag var vi iväg en runda och skulle handla lite. Efter ca en halvimme höll jag på att svimma av fogsmärtor och värme och allt möjligt. Så vi fikade lite och köpte sedan ett par skor och sedan åkte vi hem. Efter en kall dusch har jag nu parkerat mig i soffan sedan några timmar, och tänker inte röra mig ur fläcken. Sambon är och tvättar bilen, sedan får han komma hem och laga tacos.

Resultat av dagens shopping: Lite smink, en ny sommarväska, ett par riktigt fula men bekväma sandaler och lite underkläder.

Och igår upptäckte jag att jag inte får av mig min ring. Vi har provat allt, smör, tvål, kallt vatten... men den kommer inte av! *gråter* Som tur är så är det inte min förlovningsring utan en studentpresent. Men ändå...

• A lie

Amine: AVUNDSJUK... vill också.. Hm.. bara att hoppas att bebis inte kommer mitt i flytten då, men i så fall löser det sig nog ändå??

Bonanza: Här har du en till som inte tänker röra mig ur fläcken...

Skulle eg kursa med hunden nu, men efter att ha sovit hela em och bara gråtigt då maken kommit in och försökt väcka mig (så trött att jag inte orkat tänka på att göra mat etc) så kändes det bäst att stnna hemma... Betydligt piggare efter att ha hälsat på McDonalds blev jag i varjefall.. Så Hasselbackspotatisen får nog vänta tills i morgon... Fattar inte att man kan vara pigg och glad ena stunden för att nästa bryta ihop totalt av trötthet...

• Signatur

A lie: Det var en haklapp (pippi), blöjor, amningsinlägg, tandborste, en napp till nappflaska, en reflex, tvättmedel, våtservetter, en pyttenalle från Sangenic (plus rabattkupong), Liptonte, en gravidtidning och en massa reklam.

• A lie

Signatur.. ARG.. fick inte alls så mycket.. Blöjorna, tvättservetterna, amningsinlägg och nallen.. sedan var det bröstvårdskräm, vilken saknades i min kartong.. hade också velat ha haklappen, nappen, tandborsten och reflexen... (tidning och rekla var förståss osså med)

• Amine

A lie nä mitt i känns inte riktigt bra. Men två veckor före bf känns som ännu värre timing... Jaja det blir som det blir och det blir nog bra!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D