*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
så var man ägare till tofflor i storlek 40!!!*suck*
idag ville jag för en gång skull ha mina gymnastik skor för att jag skulle klunna gå ett tag, men fick inte äns på mig dem utan skrek nästan av smärta när jag till slut fick ner foten och dom höll på att spricka
så det var bara att snällt sätt apå sig badtofflorna igen och lunka ner till stadium och leta skor.
Blev ett bar sandal tofflor med lite mjukare och stabilare sula så nu mår fötterna hyfsat bra igen. men skit vad sne jag blev när jag inte äns hade skor attt ha på mig hemma!
fattar inte längre huir jag ska kunna stå ut i 6 veckor till med denna kropp som bara sväller och sväller...kommer inte kunna röra mig sista veckorna om det fortsätter så här*bölar*
var tvungen att gnälla av mig för snar ger jag upp.....jag som ska till jobbet i morgon, hur f*n ska det gå till!
Måste säga att den där bayboxen var ju inget att hurra över...oki det var ju några kuliga saker, men mest reklam....
Men man har ju lite blöjor nu och tvättservetter så man klarar sig i nån (!!)dag
Jag börjar känna mig stressad helt plötsligt!!!
För jag har saker kvar att göra...och oki..jag har tid...men nu känns det som om jag kommer stå där med skägget i brevlådan när vattnet går...
Jag mår illa...och är risig i magen, nu börjar jag ju bli nervös ju
En ska är lite synd med babyboxen, blöjorna passar inte nyfödda har jag hört. Tydligen är Pampers blöjor nästan alltid för stora för nyfödda och passar först efter 1 månad eller så. Jag kommer nog köpa hem även några Libero, för säkerthets skull.
Ursul: ojojdå... vad är det nu på gång???
Jag har köpt hem Libero...Tänkte börja med dom o se om jag tycker dom är bra. Pampers sägs ju suga upp blötare avföring bättre. Svårt att veta i förväg vad för sorts mage barnet kommer ha..Har faktist inget mer att köpa nu till bäbis förrutom en amningsbh till mig själv..
lill linda: Vet inte, men det var så förlossningen startade förra gången. HAr än så länge inga regelbundna sammandragningar men nervös blir man ju...
TIden är ju vädigt underlig, kände mig döstressad här i början på veckan men nu känns det hur lugnt som helst... Har tvättat bebiskläderna, kollat igenom och sorterat så nu är det klart i allafall. Det verkar inte som vi saknar ngt heller
Får väl köpa ngt bara för att det är kul...
Idag har jag satsat på att göra så lite som möjligt och det jag har gjort var väldigt långsamt. Har kommit på att jag behöver vila på helgen *konstigt va...* för att orka veckorna. Tur att nästa vecka är kort!
ursul: förstår att du blir det.. Märks ju om det kommer fler tecken under kvällen/nattens gång.
Jo, det lär ju märkas!
2 dagsfärska magbilder från v. 34+0. Någon som vågar gissa, snälla?!?!