*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Triump: Jag ska kontakta läkaren denna vecka... hon sa att jag skulle höra av mig en 10 dagar innan sjukskrivningen gick ut..varför vet jag inte..Men rapportera läget. Och läget är inte alls bättre...Snarare sämre.. Har jätteont stor del av tiden... Att gå och lägga sig för natten är ångestframkallande om nått!!! Var du sjukskriven tom i dag?
Missisola : jag är heltidssjukskriven tom idag och halvtid from idag. men har pratat med jobbet om att jag tyvärr fick ny läkartid förrn idag, men de sa att det var ok,. och iochmed att jag verkligen har ont så vore det ju konstigt om man skulle tvingas jobba..fast jag faktiskt börjat sakna jobbet lite sista tiden...
detta kommer att lösa sig under dagen, värre är det med fk:s krångliga papper.
se till att boka läkartid i god tid, om du skulle behöva få ändring i din sjukskrivning.
psst visst har ni kommit ihåg att deklarera
Triump: Har du fått dina papper från Fk? Vad är det för krångligt m dem..Jo jag ska ringa VC!
Så du saknar jobbet... eum..jag både vill och inte vill jobba..Men ska jag jobba vill jag jobba hela dagar..Halva är döfött faktiskt!
Missisola: egentligen inget knasigt bara massor att fylla i. och sånt tar sin tid...när man som månadsavlönad är van att pengarna bara rullar in
Japp det är knasigt hur man känner sig dubbel inför jobbet, men instämmer att jobbandet utan full kapasitet
inte är kul..
Hittade schemat för vattengympan på Feelgood...och ser att ingen av tiderna ff passar med de arb. tider jag har...=(
Skulle verkligen behöva gå på den=(!!!!!
Missisola japp det vore kul att gå. fast jag är nöjd om jag bara kommer iväg till simhallen..
då är man inte så bunden till att passa
Godmorgon alla morgonpigga
Liten & Ursul - krya på er.
Igår var vi till Jysk, som åter öppnat i Östersund och så jättesöta bäddset till spjälsängen. Det lär nog blir något sådan sedan, men just nu är det väldigt ont om pengar.
Idag ska vi ner på banken och höra oss för om ett litet banklån. Vi ska köpa nya sängar som vi måste låna pengar till. Tänkte slå till och köpa rejäla sängar den här gången, så dom håller i ett antal år.
Jo - simhallen kommer jag till, men meningen är att man ska gå på "sjukgymnastik"... Men vad gör man..
Simning är både på gott och ont vid foglossning... Man ska ju inte ha benen bredare än axlarna,....svårt när man simmar om man säger så...
Fast jag tror inte simningen gjort fogarna sämre... utan det är de dagar jag inte simmar jag skruttar till...
meh: Åhh, nya sängar...känns verkligen som vi skulle behöva det, eller kanske en till för nog bred för oss alla är inte vår nuvarande säng! =)