• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • steffy

Heeeeej alla !! va nyss på UL och fick reda på att jag väntar en liten POJKE :o) ska på ett extra UL i början av juni för han är lite liten han beräknas att väga 3000g (precis som jag gjorde) fick en jätte fin snoppbild heheh .. så underbart snart är min Lille Antonino här :) Pusssssss

• Pyret82

Missisola--> Sådär kännde jag också förut men jag har förstått nu "efteråt" att det måste vart när pyret fixerade sig! ;)

• ursul

Missisola: Den känslan hade jag då bebisen fixerade sig

Mina bristninagr är också gamla från Tyra men de har blivit lite längre

• ursul

Steffy: Hur stor sa de att han var nu?

• Börnen

Är det ingen som har någon gissning på magen? Ser att flera varit inne och smugit hos mig, men ingen gissning någonstans... Skulle så gärna vilja höra vad ni tror!

• ursul

Börnen: Jag gissar på kille! Vad tror du om vad som gömmer sig i min mage då?

• A lie

Blä, bristningar är inget skoj.. har en massa gamla sedan tonårstiden, men inga nya ÄNNU...

LillLinda.. Tänk vad djuren märker.. min hund har varit helskum senaste veckan speciellt då bebisen är vaken, svansar efter mig överallt, får inte ens gå på toa ifred och så ska han jucka och ha sig, vilket han aldrig försöker med annars.. suck...

• Börnen

Ursul: har nog gissat på kille fram till v. 30 kanske...men nu börjar jag tro på en liten tjej... Men det är nog mest på känslan tror jag...

• A lie

Börnen: har fått för mig att det är en pojk- men jag har gissat förr, därför jag inte gissade igen...

• Missisola

Börnen: Kan bara säga stor mage med bebis i Jag kan ingenting om magar=( Tycker min är en bökig mage!!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D