• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

meh kul med nya möbler.

missisola. ja man får väl trampa vatten i simhallen jag fick ju tens behandling sist hos sjukgjumnasten...

undrar just vart det soliga vädret tog vägen. nu lovas det regn hela veckan...

• Missisola

Nu skulle man vara typ i Tyskland..de hade 26(!!!) grader i går...FUBB!!!!!

• triump

japp det är fubbigt att solen skall befinna sig i tyskland. jag vill ju ha den här..

Längtar så efter att ligga i solen och lyssna till vattenskvalp. tänk er en brygga vid havet eller sjön och dessutom en god bok. en lättläst deckare så att gravid hjärnan hinner med.
    För visst är det numera lite så att hjärnaktiviteten inte är på topp. här har jag iallafall svårt att ha "många bollar i luften " . nu förstår jag hur min sambo alltid har det..
    knappt man får ihop meningar numera........

• ursul

triump: Tror du du hinner med det innan bebisen kommer?

• Missisola

Åh vad det låter härligt Triump!!!! Jag hoppas verkligen jag kommer till stugan i Bergslagen nånting i sommar..fly stan...Man kommer ändå vistas här tills man blir grön....
    Jag har många bollar i luften - för många och de har en tendens att ramla ner i skallen på mig just nu*suckar*...

• triump

ursul. jag kräver inte många pluss grader och isen har ju redan smält.
    - vi får väl se hur det blir. fast trevligt är det nog att lyssna till vattenskvalp även i skuggan med en liten pluttis i famnen ..

• lill linda 82

Gomorron tjejjer..!
    Verkar som att det bara är jag som tagit sovmorron idag..
    Sovit dåligt inatt, ligger bara o vrider på mig o det gör ont i höfterna så det blev lite mer sova nu på morgonen när man kunde sträcka ut sig lite mer i sängen efter sambon åkt på jobbet.

• ursul

Nej, det såklart! Det var ju ganska varmt i fredags så då kanske man skulle passat på att läsa ut den där boken som jag läste på innan Tyra föddes =)

HOppas att jag slipper ha avslag så lång tid så att jag får bada i sommar!

• triump

lill linda, du är då värd en sovmorgon. och visst är det härligt när man får bre ut sig ordentligt..

ursul ja eller så får man investera i ljudböcker, bara ligga och lyssna...

hihii tur att det inte är upprop här på favvo FL sidan varje morgon, gillar flex möjligheten...

Missisola visst trillar bollarna ner i huvudet på en... och att man dessutom är allmänt fummlig hjälper inte värst mycket.

• ursul

Ljudböcker vore inte helt fel, så kan man ju bilda barnen också!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D