• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • A lie

Godmorgon, vilken aktivitet här varit på morgonkvisten.. sitter och laddar för att köra igång med jobb.. ks jabba halvdag idag hade jag tänkt och seedan gå på vattengympa i em Bästa med hela gympan är sista minuterna då man går ner i den varma bassängen och bara slappnar av och flyter med hjälp av nackkudde och flytgrej i knävecken.. det om något kan rekomenderas om man går till en simhall.. bara slappna av tex i bubbelpoolen??? lite liten att flyta i men...

• triump

vi synns senare tjejjer dags för mig att ge mig ut på promenix, ja och utträtta lite ärenden... ha en underbar dag idag.

• saharsa

Ja, så är det första dagen på ledigheten. Känns skönt att bara få ta det lugnt. Jag och hunden har tagit en promenad nu på morgonen. har inget speciellt planerat idag, fixa till lite här hemma.
    Kanske ska ta och tvätta upp bebis nya kläder så det är gjort.
    Fint väder är det ialla fall här i Umeå men lite kyligt.

• Limpis

Hej tjejer. Hoppas helgen har varit bra. Har drömt om några av er inatt, trots att jag bara mött er genom signaturerna här Vi var i Miami, det var 40 grader varmt och vi skulle föda våra barn på stranden i vattenbrynet. Helt sjukt!

Påbörjar nu min sista jobbmånad!! Hurra!! Ska också komma ihåg att kontakta CSN gällande minskad återbetalning av studielånet under första mammaåret (kanske fler som behöver påminnas?). Ha en bra förmiddag!

• Pyret82

Har nya bilder (V.35) om nån är nyfis.. =)

Ser ni början till bristningarna....?? Buuuhä!! Viiill INTE.

• lill linda 82

Limpis: Det va ju inte en helt fel dröm... hehe..

Pyret82: Jo...bristningarna e du inte ensam om...mina är än så länge silveraktiga som tur e.. :/ Ser ut som din mage blivit lägre??

• ursul

Jag har som tur är bara bristningar i sidan än så länge, hoppas på att slippa frampå magen!

Min mage har också sjunkigt!

• Pyret82

Mina är bara på sidan och "under" än så länge... Men ändå.. Buuuhäää!!
    Magen har nog sjunkit eftersom pyret är fixerat nu...? ;) TUNGT nedåt...

• Missisola

Jag har nog inte fått några bristningar än.... har på sidan på höfterna gamla sen jag gick ner en massa i vikt när jag var 19... men men de kan komma i v 40 så jag ropar inte hej än...

Min mage är på väg upp och ner...virr...

Just nu är det väldigt obehagligt när drutten bökar omkring där inne... det gör faktiskt ont emellanåt...måste vara trångt.
    Sen har det känts jättekonstigt nertill - i går kändes det som nått borrade sig neråt!?!?!?

• lill linda 82

Då jag var till pappsen i helgen på 60års kalas var släkten där oxå. Alla frågade om det var dax snart eftersom att magen var så låg...dom var övertygade om att det kommer ske snart.. List läskigt eftersom att det är det enda jag har i huvudet oxå... *s* Katterna har dessutom börjat bete sig konstigt här hemma... vaktar mig o mina kläder o så. Speciellt ena katten, den äldre. Hon vakar mig o mina kläder som på liv o död, den andra katten får knappt komma nära mig, så har dom aldrig hållit på förr.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D